פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על זילזול ואי שרות הולם של נופר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב9/9
אני אוהב את מטרופלין היא חברה טובה מאוד עם נהגים אדיבים ושירות טוב רק יש אחת שלא משרתת את הציבור בצורה הולמת היא נופר אביטן היא מזלזלת בלקוחות , מעתיקה תשובות וכתובות תשובות לא לענין תמיד אמרתי שקו 5 היה אבל לא עצר בצומת רעננה ממכתב ראשון , היא לא קרה את כל המכתב .
מספר מכתבים לגבי תלונה על קו 5 שלא עצר ברעננה והיא טוענת
שהמערכת עצרה וכן והוכחתי למה המערכת לא עבדה כראוי
1 כל אלה שחיכו לקו 5 איתי נסעו במונית שירות
2 . צעקתי על אבירים ממרכז שירות שקו 5 לא בא אם הוא היה מגיע וכל הזמן והתשובות שלה היו מצחיקות ולא נכונות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון של פיטור נופר אביטן פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה.
עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים.
עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה.
חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו.
תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה