פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהוגתה ואי טיפול הולם של נושרוצה שיהיה שם רע למטרופלין b נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתיב האבות 3, כפר סבא כתובת:
אזור השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מאוד אוהב את מטרופלין , אבל לצערי בגלל התנהגות של נופר שרוצה שיהיה לה במיוחד שם רע . התלונה שלי שלא טיפלה כיאות בבעיה והתמחקה מפתרון מתשובה , שהמערכת עבדה תמיד כראוי .
התלונה היא בקו 5 ביום שלישי 9/9 וזה נמשך כמה שבועות שנופר היא הופכת את המדור לא נופר לתלונות בציבור אלא משחקת בציבור ולא נותנת שירות ראוי ורוצה שיהיה לה שם רע למטרופלין . כתבתי והתלונני שהנהג של קו 5 בשעה 5 לא עצר בצומת רעננה ובגלל לו א. רבתי עם אבירים מהמוקד של מטרופלין , ובגלוו נסענו במונית שירות . ומאז למרות שאני אוהב את קו 5 אני לא נוסע בגלל התנהגות של נופר .
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
פטרוין נופר היא עושה רע לחברה ולא יודעת לתת שירות הולם ופיצוי כספי על בזבוז זמן ועוגמת נפש פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה.
עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים.
עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה.
חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו.
תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה