פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לסיון שירי בגלל האטימות והרובטיות שלך זכיתם בפרסום בקפה מארקר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לסיון שירי סיון ונופר בגלל האטימות והחזרה ולא קראת את התשובה רק עניתם בצורה רובטית מגעילה , אז השלב הראשון כדי להוכיח שאני רציני מכתב ששלחתי ופורסם עליכם לקפה מארקר
http://cafe***.com/topic/3161560/

אני התלוננתי כמה פעמיים באתר מטרופלין וגם באתר תלונה על קו 5 שלא עצר בצומת רעננה ב9/9 בסמפטמר ושתי הגברות הנכבדות שבמחלקת תלונות לציבור הופכות את נצגית לתוכים בציבור כהם לא עונים על הסטירות לציבור לא ענו על סטירות לתשובות שלי רק ענו בצורה רובטית מגיעלה וחצופה ומתחת לכל ביקורת שהמערכת הבקרה עבדה כראוי אבל היא לא עבדה כראוי כי איך זה שארבענו אינ ועוד שלוש בנות שחיכנו לקו 5 לא הגיע עלינו למונית שירות ואיך זה שצעקתי במרכז שירות שקו 5 לא הגיע לאבירם ואפילו נתקתי לו בפרצוף כי חשבתי שהוא משקר רק קו 5 ראיתי אותו בבצרה אבל לא עצר בתחנה ולפי דעתי מטרופלין צריכה להזיז את נופר ואת סיון שירי מנציגות תלונות בציבור הם מזיקות לחברה והם בכוונה רוצים שהיא לחברה שם רע . והדבר הבאה הוא יהיה מכתב חריף להנהלה שיעבירו אותם לתפקיד אחר כי אנוש לא יודעים לטפל באנוש ומזיקים לחברה ומקווה שסיון שירי התעוררו והיתנו תשובה אמיתית וכנה עם כל הסטירות ותשובות לכל הסטירות שלי

ועכשיו אחרי שקראת את המכתב הנ"ל וראיתי שאני רציני בדברי ולא צוחק וזה הדבר הבאה לדרוש את הכתובת של הנהלה ולתלונן עליכם
אני רוצה תשובה אמיתית ולא רובטית וכנה על התלונה שלי הזדמנות אחרונה ולא מכתב נוסף להנהלה ברצינות כמו שאמרתי שאציין אותכם לרעה לקפה מארקר והנה הוכחה
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה