פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהג לקח כסף מבלי להטעין את כרטיס הרב קו נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש, נתתי לנהג מטרופולין בקו 90, בתחנת שלמה המלך/ארלוזורב לכיוון הרצליה 300 ש"ח להטעין את הרב קו. הנהג לקח את הכרטיס, החזיר לי עודף והחזיר את הכרטיס. מבחינתי הוא טען את הכרטיס. בנסיעה הבאה שלי הופתעתי לגלות כי הכרטיס לא הוטען כלל ונאלצתי לשלם עבור חופשי חודשי בשנית. מבירור עם מטרופולין נאמר לי שלא נמצא עודף מיותר אצל הנהג ואין מה לעשות.

כך יצא ששילמתי כפול, מטרופולין מסרבים להחזיר את הכסף, יתכן מאוד שנהג לקח לעצמו 268 ש"ח, ממני ומאחרים.
כספי סוג הנזק :
השבת 268 ש"ח ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גרוס מוכרת לנו והתקבלה במחלקת פניות הציבור שלנו.
עם קבלת פנייתו רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם מר גרוס ועדכנה אותו כי הנושא מועבר לבדיקה וטיפול של מחלקת התפעול לשם איתור הנהג.
ממצאי הבדיקה העלו כי היו שלושה נהגים בתחנת "ארלוזרובשלמה המלך" בטווח השעות אשר ציין הנוסע בפנייתו.
בבירור שנערך מול נהגים אלה עלה כי כל שלושת הנהגים פרקו את קופותיהם ולא היה עודף בקופות אלה.
חשוב להדגיש, כי בכדי למנוע אי נעימויות מסוג זה חשוב שכל נוסע ידאג לקחת קבלה מהנהג במעמד התשלום- קבלה אשר מופקת באופן אוטומטי בעת טעינה ותשלום.
תגובה:
בדיקה מול הנהגים הרלוונטיים ועדכון הנוסע אודות ממצאי הבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה