פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג חצוף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום 28.1.2015 בשעה 11:30 עליתי לאוטובוס בקו 380 לכיוון באר שבע, איתי עלתה הכלבה שלי, כלבת שיצו קטנה.
מהרגע שעליתי איתה לאוטובוס הנהג ששמו באליי סולומון לא הפסיק להעיר לי.
זה התחיל כשישבתי בכיסא הראשון, הנהג צעק עלי ועיכב את העליה לאוטובוס בטענה שאני לא יכולה לשבת בכיסא הזה עם כלבה, אח"כ טען כי הכלבה חייבת לשבת עלי ואסור לה לשבת על כיסא בנפרד ובמידה וזה יקרה אני אצטרך לשלם עליה כרטיס, אציין פרט חשוב כי האוטובוס היה 75% ריק מנוסעים.
זה המשיך בנסיעה בהערות בלתי פוסקות על הכלבה, במהלך הנסיעה ביצעתי שיחת טלפון אחת של כחמש דק' והנהג לא הפסיק להעיר לי ולהפריע במהלך השיחה בטענה שאני לא יכולה לדבר בטלפון במקום שבו אני יושבת.
כל הנסיעה בוצעה באווירה לא נעימה והצקות מתמשכות מצד הנהג.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה