פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג לא מקצועי נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחובות הרצל אופנהיימר כתובת:
מטרופולין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי רצנו על לאוטובוס אשר עמד בתחנה וחיכה לעלות את הנוסעים. אני וחברתי עומדות מול הדלת כאשר הנהג מסתכל וסוגר את הדלת מול הפרצוף וממשיך לנסוע כאילו לא ראה אותנו. לאחר מכן תפסנו מונית שירות בעלות כמובן עוד כסף לסכום שאנחנו משלמות עבור האוטובוס, הצלחנו לתפוס את האוטובוס. ולשאלתנו למה שעמדנו מול הדלת לא פתחת הוא פשוט צרח עלינו מי אנחנו בכלל ומה אנחנו רוצות ממנו, אתן רוצות תשלמו אתן לא רוצות תרדו. לאחר מכן הסברנו לו איפה הוא טעה והוא המשיך לנזוף כאילו עשינו לו משו. זה לא פעם ראשוננ שיש תקלים עם הנהג הספציפי הזה. חמור מאוד שיש נהג כזה בחברת מטרופולין. העיקר הוא לא לנהוג אלא גם להתאים את עצמך לחברה ולעצור בתחנות ובקיצור לבצע את עבודתך כראוי. בושה שיש נהג כזה, לא מכבד ולא מייצג את החברה כמו שצריך. דרוש לטיפולכם בדחיפות. ליצירת קשר : ********

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מפנייתה של גברת איילי עולה כי הנהג עצר בתחנה ופתח את הדלת הקדמית לשם העלאת נוסעים.
בהתאם להנחיות נדרשים הנהגים לעצור בתחנות הקו בהן ממתינים נוסעים ולאסוף את הנוסעים הממתינים בתחנה. מכאן, אנו ממליצים לציבור לקוחותינו להגיע מעט לפני זמן ההגעה המשוער של האוטובוסים לתחנות הביניים.
תגובה:
יצירת קשר עם הפונה לשם עדכון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה