|
|
|
|
|
|
אוטובוס לא הגיע בזמן |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 יולי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום בבוקר הגעתי לתחנת אוטובוס שמספרה 34842 לאחר שסרקתי את הברקוד בתחנה בשעה 08:25 התוצאות הראו לי שהאוטובוס צריך לעבור קצת אחרי השעה 08:30 לצערי חיכיתי וחיכיתי עברו כל האוטובוסים שהראה סורק הברקוד בשעה היעודה להם, אבל קו 15 לא הגיע ונאלצתי להמתין לקו הבא אחריו בשעה 09:05 שאלתי את הנהג האם ידוע למה לא הגיע האוטובוס הקודם לא הייתה לא תשובה (אני מבין שהוא לא מודיעין)
עוגמת הנפש וההפסד הכספי שאיחרתי לעבודה אף אחד לא יחזיר לי, אבקש לבדוק את הנושא בהקדם מאחר ואני מתכנן להשתמש בקו הנ"ל באופן קבוע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיון שירי- מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה יצרה רכזת פניות הציבור קשר עם הפונה.
נלקחו פרטי המקרה לשם בדיקה והנושא יטופל בהתאם לממצאי הבדיקה. |
תגובה: |
קבלת פרטים מהפונה וטיפול בפנייה |
פתרון: |
|
|
|