פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג גס רוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זוהי הפעם הראשונה שרציתי לנסוע עם חברה זו.
הייה חשוב לי לעלות בזמן כי הנסיעה הייתה לבית חולים.
עליתי אל האוטובוס קו 371 בתחנה מרכזית שערי ראשון ב-25.7.16 בשעה 18.00 עם שטר 200 שח
לא הייה אליי עודף מודעת אבל במצבי חשבתי על בריאות ולא הכסף
חשוב לציין שוב שהנסיעה הייתה לבית חולים
הנהג אמר לי שאין לו עודף
בקשתי עדיין לקחת אותי ושאין לי בעיה להמתין עד שיצבור
זו לא נסיעה של כמה תחנות
לבסוף אמר לי או שתשלמי בדיוק בכסף קטן או שתצאי
היה מאוד עצוב לקבל סוג יחס זה
מאוד עצוב לבזבז זמן נוסף ויתר עצבים על כל הנושא זה

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מטרופולין פועלת על-פי הנחיות משרד התחבורה בכל הקשור לגביית תשלום.
על-פי הנחיות אלה מחויב הנהג לקבל שטר שלא עולה עד פי 10 ממחיר הנסיעה.
עם זאת, חשוב להדגיש כי אנו מצפים מנהגינו כי גם במקרים כאלה שיעשו את מירב המאמצים בכדי לסייע ללקוחותינו להגיע ליעדם.
בעקבות פנייתה של גב' אנה, יזומן הנהג ויתודרך בשנית לעשות כל שביכולתו על מנת למצוא פיתרונות חלופיים גם במקרה בו ברשות הנוסע שטר כסף גדול.
ניסינו ליצור עם גב' אנה קשר טלפוני לשם עדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה, אך ללא הצלחה.

תגובה:
ניסיון ליצירת קשר עם הפונה וטיפול מול הנהג פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה