פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של חודשי חופשי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! אני משתמשת בחופשי חודשי כבר מספר חודשים. בנוסף יש לי גם כסף ברב קו כי אני נוסעת לפתח תקווה פעמיים בשבוע. שמתי לב שהמכשירים שלכם לא עובדים בצורה תקינה. מחייבים כאשר אין בזה צורך. הנהגים מסרבים להעביר אצלם בגלל התור הארוך וזה לא בסדר.דרך אגב יש כאן תלונה נוספת שלי לגבי החיוב הכפול... לדעתי אין שום הצדקה לכך שבן אדם צריך לשלם פעמיים בגלל עבודה לא תקינה של מכשיר. אני ממליצה לכם לשפר את המכשירים. אין לי שום פתק שחייבו אותי באותו חודש שהיה לי חופשי חודשי אבל אני בטוחה שאפשר לבדוק את זה ולהחזיר לי את התשלום. התלונה הקודמת באותו נושא גם עדיין לא טופלה.
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה יצרה רכזת פניות הציבור קשר עם גברת שיינין.
הנושא נבדק מול נתוני כרטיס הרב קו שברשותה ונשלח זיכוי שובר נסיעה לביתה.
תגובה:
יצירת קשר וזיכוי הפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה