פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלקת אבידות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בערך כשבועיים אחי החייל איבד את הארנק שלו באוטובוס מטרופולין שבא מתל אביב לקריית גת,כשירד מהאוטובוס הבחין שאיבד את הארנק והתקשר למחלקת אבדות של החברה,בחברה נאמר לו שתוך יומיים עסקים הוא יקבל תשובה,זה היה ביום חמישי ומכיוון שאחי היה מודאג מהחוגר שלו,אז כבר במוצאש הוא חייג שוב למוקד אבדות ושם לקחו ממנו שוב פעם פרטים(כאילו התלונה בכלל לא נרשמה במחשב!) לאחר מכן הנציגה אמרה לו כי יעדכנו אותו ביום ראשון,ואכן ביום שאחרי נאמר לו שהארנק לא נמצא.
שבוע לאחר מכן אני ואחי נסענו לתל אביב-כשהוא משלם על נסיעות מכיוון והחוגר שלו היה בארנק,בחזור מתלאביב רצנו כדי להספיק לאוטובןס ובזמן שאנחנו עומדים בדלת נהג האוטובוס סגר את הדלת ונסע מבלי לתת לנו אפשרות לעלות,הלכנו כועסים לעמדת מטרופולין והנציגה שם אמרה "הכל לטובה" הבנו כי לא יעזור להתעצבן ולאחר מכן אחי שאל "תגידו במקרה יש אצלכם לפני בערך כשבועיים אחי החייל איבד את הארנק שלו באוטובוס מטרופולין שבא מתל אביב לקריית גת,כשירד מהאוטובוס הבחין שאיבד את הארנק והתקשר למחלקת אבדות של החברה,בחברה נאמר לו שתוך יומיים עסקים הוא יקבל תשובה,זה היה ביום חמישי ומכיוון שאחי היה מודאג מהחוגר שלו,אז כבר במוצאש הוא חייג שוב למוקד אבדות ושם לקחו ממנו שוב פעם פרטים(כאילו התלונה בכלל לא נרשמה במחשב!) לאחר מכן הנציגה אמרה לו כי יעדכנו אותו ביום ראשון,ואכן ביום שאחרי נאמר לו שהארנק לא נמצא.
שבוע לאחר מכן אני ואחי נסענו לתל אביב-כשהוא משלם על נסיעות מכיוון והחוגר שלו היה בארנק,בחזור מתלאביב רצנו כדי להספיק לאוטובןס ובזמן שאנחנו עומדים בדלת נהג האוטובוס סגר את הדלת ונסע מבלי לתת לנו אפשרות לעלות,הלכנו כועסים לעמדת מטרופולין והנציגה שם אמרה "הכל לטובה" הבנו כי לא יעזור להתעצבן ולאחר מכן אחי שאל "תגידו במקרה יש אצלכם ארנק?" והפלא ופלא הארנק מונח להם שם??זה עיצבן אותי יותר מהנהג החצוף!!! המחשבה שלבנאדם אין מענה! פשוט מרתיח!!ארנק?" והפלא ופלא הארנק מונח להם שם??זה עיצבן אותי יותר מהנהג החצוף!!! המחשבה שלבנאדם אין מענה! פשוט מרתיח!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור מחלקת אבדות ולמידת יחסי אנוש של נהגים! פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם גברת טסמה.
נלקחו פרטי המקרה והנושא הועבר לטיפולו המיידי של מנהל האשכול ואחראי מחלקת האבדות.
תגובה:
יצירת קשר עם הפונה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה