מחלקת אבידות |
נושא התלונה: |
יום שישי 24 פברואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני בערך כשבועיים אחי החייל איבד את הארנק שלו באוטובוס מטרופולין שבא מתל אביב לקריית גת,כשירד מהאוטובוס הבחין שאיבד את הארנק והתקשר למחלקת אבדות של החברה,בחברה נאמר לו שתוך יומיים עסקים הוא יקבל תשובה,זה היה ביום חמישי ומכיוון שאחי היה מודאג מהחוגר שלו,אז כבר במוצאש הוא חייג שוב למוקד אבדות ושם לקחו ממנו שוב פעם פרטים(כאילו התלונה בכלל לא נרשמה במחשב!) לאחר מכן הנציגה אמרה לו כי יעדכנו אותו ביום ראשון,ואכן ביום שאחרי נאמר לו שהארנק לא נמצא.
שבוע לאחר מכן אני ואחי נסענו לתל אביב-כשהוא משלם על נסיעות מכיוון והחוגר שלו היה בארנק,בחזור מתלאביב רצנו כדי להספיק לאוטובןס ובזמן שאנחנו עומדים בדלת נהג האוטובוס סגר את הדלת ונסע מבלי לתת לנו אפשרות לעלות,הלכנו כועסים לעמדת מטרופולין והנציגה שם אמרה "הכל לטובה" הבנו כי לא יעזור להתעצבן ולאחר מכן אחי שאל "תגידו במקרה יש אצלכם לפני בערך כשבועיים אחי החייל איבד את הארנק שלו באוטובוס מטרופולין שבא מתל אביב לקריית גת,כשירד מהאוטובוס הבחין שאיבד את הארנק והתקשר למחלקת אבדות של החברה,בחברה נאמר לו שתוך יומיים עסקים הוא יקבל תשובה,זה היה ביום חמישי ומכיוון שאחי היה מודאג מהחוגר שלו,אז כבר במוצאש הוא חייג שוב למוקד אבדות ושם לקחו ממנו שוב פעם פרטים(כאילו התלונה בכלל לא נרשמה במחשב!) לאחר מכן הנציגה אמרה לו כי יעדכנו אותו ביום ראשון,ואכן ביום שאחרי נאמר לו שהארנק לא נמצא.
שבוע לאחר מכן אני ואחי נסענו לתל אביב-כשהוא משלם על נסיעות מכיוון והחוגר שלו היה בארנק,בחזור מתלאביב רצנו כדי להספיק לאוטובןס ובזמן שאנחנו עומדים בדלת נהג האוטובוס סגר את הדלת ונסע מבלי לתת לנו אפשרות לעלות,הלכנו כועסים לעמדת מטרופולין והנציגה שם אמרה "הכל לטובה" הבנו כי לא יעזור להתעצבן ולאחר מכן אחי שאל "תגידו במקרה יש אצלכם ארנק?" והפלא ופלא הארנק מונח להם שם??זה עיצבן אותי יותר מהנהג החצוף!!! המחשבה שלבנאדם אין מענה! פשוט מרתיח!!ארנק?" והפלא ופלא הארנק מונח להם שם??זה עיצבן אותי יותר מהנהג החצוף!!! המחשבה שלבנאדם אין מענה! פשוט מרתיח!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיפור מחלקת אבדות ולמידת יחסי אנוש של נהגים! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|