פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 58 ירוחם-באר שבע- קו נושא התלונה:
דוקרקר מיטל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את אכזבתי מהשירות הניתן בירוחם, כבר יומיים שהאוטובוס של השעה 7:00, שמגיע לסורוקה ולאוניברסיטה, לא הגיע כלל, יש לציין שאיני מאחרת לאוטובוס ואני נוהגת לצאת 10 דקות לפני זמן ההגעה המשוער של האוטובוס, דבר נוסף הוא שהאוטובוס שהגיע לאחר מכן ב7:20 אמר כי הקו של השעה הזו לא מגיע לסורוקה, מה שאומר שבוודאות לא הגיע קו, כמובן שהתקשרתי לנציגת השירות אתמול והתרעתי בפניה, ולטענתה לא יודעת דבר, מקרה זה התרחש אתמול, היום חיכיתי באותה שעה בתקווה שאכן יגיע והגיע אוטובוס ב7:00 רק שהוא אינו מגיע לסורוקה. הייתכן שבוטל הקו והתושבים לא עודכנו? מדוע נציגי השירות והמידע של מטרופולין אינם יודעים מה קורה עם הקו הזה? חשוב לי לומר שאני סטודנטית, ואני נמצאת בתקופת מבחנים וכמוני גם סטודנטים אחרים מירוחם שמשתמשים בקו, זה נורא חשוב עבורנו להגיע בזמן למבחנים, ואם באמת התבטל הקו אנחנו מצפים לפחות להודעה מוקדמת. אשמח להתייחסות וטיפול בעניין
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעת האוטובוסים בזמן ומתן הודעה מוקדמת על ביטול קו במידה ומישהו שם החליט על דעת עצמו לבטל פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' דוקרקר, מחלקת פניות הציבור יצרה עימה קשר.
פרטי פנייתה נבדקו והועברו להמשך טיפול ומעקב של מחלקת התפעול.
הפנייה טופלה לשביעות רצונה של הפונה.
תגובה:
יצירת קשר עם הנוסעת ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה