פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבת נוסעת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי החיילת משרתת בדרום הארץ מאז גיוסה לפני כחודש וחצי. היום בתחנה המרכזית בבאר שבע היה חשש לחפץ חשוד ויציאת האוטובוסים התעכבה. ברגע שהחלה התנועה עלתה ביתי עם "זרם"החיילים על אוטובוס 370 מבלי לדעת שהקו הינו קו ישיר לתל אביב. כשהבינה את הטעות סרב הנהג לעצור בקסטינה . אכן טעות חמורה של טירונית בצבא. הנהג לאחר שפרצה בבכי ביקש אישור והוריד אותה במסמיה. בין קסטינה למסמיה זכתה ביתי להערות גסות ומעליבות: "את בוכה כמו תינוקת מפגרת... " "מה את בוכה כמו תינוקת..." נהג שאמור לתת שרות לציבור לקוחותיו, גם אם עשו טעות חמורה מבחינתו ועלו על הקו הלא נכון, לא יכול להעליב ולפגוע בלקוחותיו. לביתי שירדה נסערת מהאוטובוס אין את פרטי הנהג. ידוע לי שהוא הוריד אותה בצומת מסיה בשעה 10.55.
אני מודה לנהג על שהתרצה והוריד את ביתי שהגיעה עם דלקת בגרון וחום גבוה הביתה מחוץ לשורת הדין, אך אני חושבת שלביתי מגיעה התנצלות מהנהג שתפקידו להיות חכם ולא רק צודק, נעים הליכות ותרבותי, אדם בוגר שנותן דוגמא לאזרחיה הצעירים של המדינה .
אשמח אם תתיחסו לתלונתי
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
נעמה פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה הסברתי את הצד של הנהג תגובה:
הנהג יטופל משמעתית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה