פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העלאת נוסע בתחנת איסוף נושא התלונה:
קוגן איליה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי, 28 בספטמבר 2006, עמדתי בתחנת האיסוף של קו 371 בתחנה המרכזית הישנה של ראשל"צ לכיוון ת"א. בשעה 22:43 עצר אוטובוס בקו 371, מספר רישוי 15-584-51, והוריד נוסעים. הוא הוריד נוסע מהדלת הקדמית ומיד סגר אותה, בלי לתת לי לעלות. אני ואשה נוספת, שרק רצתה לשאול שאלה, דפקנו על הדלת במשך יותר מדקה בזמן שנוסעים רבים ירדו מהדלת האחורית, אך הנהג שלח לעברנו מבטים זועמים וסירב לפתוח את הדלת. הנהג לא התרצה לפתוח את הדלת בתחנה שמוגדרת כתחנת איסוף, למרות שעמד בה יותר מדקה, ונאלצתי לחכות עוד זמן רב לאוטובוס. סירובו של הנהג גרם לי לעוגמת נפש רבה, שכן מדובר בשעה מאוחרת שבה תדירות האוטובוסים נמוכה מאד, והייתי בדרך לפגישה חשובה. בניתי על האוטובוס הזה, והאירוע המכוער (והזעם שלי על הנהג) הרס לי את כל התכניות לאותו ערב. יש לציין שנסיעה במטרופולין היתה חוסכת לי זמן רב, וכן היתה חוסכת מספר שקלים לעומת נסיעה באגד.
טיפול משמעתי חמור בנהג ופיצוי כספי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
נעמה פניות הציבור שם ותפקיד:
נמסר ללקוח כי הנהג יטופל משמעתית תגובה:
נמסר ללקוח כי הנהג יטופל משמעתית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה