פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה גופנית ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 19.10.06 נסענו בקו368 לאשדוד אני ,אשתי,והבנות עדן בת-ה5וחצי וליאל
בת החודשים,ביציאה מבאר-שבע סטה לפתע האוטובוס על מנת לא להתנגש ברכב
אחר וכתוצאה מכך הילדה קבלה מכה בראשה אני פניתי לנהג ודווחתי על המקרה
אך הנהג במקום לשאול לשלומה של ביתי אמר"מה אתה רוצה שאני יזמין לך אמבולנס
עכשיו" ואני עניתי לא שאני רק מיידע אותו במה שקרה כתוצאה מסטייתו אך הנהג
אוסיף ואמר"היה יותר טוב שהייתי מתנגש במכונית" והוסיף ואמר "אתה רוצה עכשיו
כסף מביטוח לאומי" ואני עניתי לא "תגיד לי אתה בכלל שפויי" מה קשור בכלל לביטוח
לאומי אני סה"כ מיידע אותך בדבר הפגיעה כי אם מאחר ובמשך הנסיעה ולאחריה
הילדה תחוש ברע שתדע כתוצאה ממה נגרם.
הילדה החלה לבכות ובשך כל הנסיעה היה לה סחרחורת ואף הקיאה מספר פעמים
ביקשתי מהנהג את פרטיו אך הוא לא ענה לי ואז הבחנתי כי פרטיו רשומים על
המעמד של הקבלות פרטי הנהג הם: קפלן איגור מ.א 137 מס אוטובוס 8620915
הארוע ארע בשעה 16:15 ביציאה מבאר-שבע.
ביידי נמצאות חשבוניות הנסיעה לשעת הצורך.
עוד ברצוני להוסיף כי בהגיענו לק.גת עלתה נוסעת שכנראה חברה שלו וכל הדרך
הם דיברו ודיברו ברוסית וכן גם קצת לפני סגולה ישנה תחנת אוטובוס שעמד שם
אדם ומאחר והנהג דבר ולא שם לב והיה גם בנתיב השני של הכביש שוב פנה
בצורה חדה על מנת לאסוף את האיש ועצר כ5 מטר מהתחנה וכשיצא לכוון הכביש
שוב כמעט ונכנס במשאית שצפרה להזהיר אותו.
לסיכום: א.אבקש בירור מקיף בתלונה חמורה זו.
ב.אבקש הסקת מסקנותיכם.
ג.אבקש את פרטי ביטוח האוטובוס.
ד.היכונו לתביעה.

בברכה רייני אברהם ר"ח ח"ן 1\16 באר-שבע מיקוד- 84272 נייד-0507256444

תביעת- גוף ע"פ החוק סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
נעמה פניות הציבור שם ותפקיד:
הופנה לקצין הבטיחות של החברהלהמשך טיפול תגובה:
המשך טיפול מול קצין הבטיחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה