פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-סדרים בתנועת האוטובוסים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר-שבע תחנת סורוקה כתובת:
תיאור הבעיה:
1. יום ג' – 1/11/05 – אוטובוס מס' 369 שיצא מת"מ באר-שבע בשעה 06:20, יצא עם כיתוב "370" בחזיתו ובאחוריו. האוטובוס לא עצר בתחנת רגר/סורוקה, כך שנאלצתי להמתין לנסוע בדרכים אחרות (בעזרת "אגד").
2. יום ג' – 1/11/05 אוטובוס מס' 369 שהיה אמור לצאת מיבנה לב"ש בשעה 16:40, איחר בלמעלה משעה ויצא בשעה 17:45 כאשר הוא מלא לחלוטין ללא מקומות ישיבה או עמידה.
3. יום ד' – 2/11/05 – אוטובוס מס' 369 שהיה אמור לצאת מת"מ באר-שבע ליבנה בשעה 06:45 (ע"פ הלוח באתר האינטרנט), יצא כבר בשעה 06:40, וכך שוב נאלצתי להתעכב בדרך זו.
4. יום ד' – 1/11/05 אוטובוס מס' 369 שהיה אמור לצאת מיבנה לב"ש בשעה 15:50, איחר בלמעלה משעה ויצא בשעה 16:50 כאשר הוא מלא לחלוטין ללא מקומות ישיבה או עמידה. הנסיעה התאפשרה רק באוטובוס שהגיע אחריו, בשעה 16:55, כלומר שוב איחור של למעלה משעה ביחס למתוכנן.

נראה כי העמידה בזמנים המפורסמים אינה משמעותית בשבילכם, אבל בשבילנו הלקוחות – כמובן שהיא חשובה.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה