פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בתקלה נושא התלונה:
פרייליך נעה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-16.12 עליתי על קו 367 של החברה בדרכי מב"ש לנס ציונה. הקו יצא באיחור עקב חפץ חשוד בתחנה המרכזית בב"ש. בדרכינו לקריית גת,קצת לפני מושב אחוזם התפוצץ הגלגל ונעמדנו בצד הדרך. הנהג סיפר לנו באדישות כי זו הפעם השלישית שהוא נוסע בקו זה באותו יום ו"כל פעם נתקעתי מחדש". עוד סיפר כי "זו הסוסיתא של החברה" ושבעוד חודשיים מחליפים את כל האוטובוסים-מעניין אם זה אומר שאני צריכה לחכות חודשיים עכשיו עד שהאוטובוס שלי לא יתקע..
להפתעינו, במקום לספק אוטובוס חלופי העמידה אותנו חברת מטרופולין על צד הכביש-שהיה ללא אורות כלל ואמרה לנו לעלות על כל אוטובוס של מטרופולין שעובר בדרך. פתרון שלא סיפק את מי שמשתמש בקו זה לצורך הגעה לראשל"צ-רחובות- נס ציונה משום שביום חמישי בערב, האוטובוסים יוצאים מלאים מב"ש-וכך היה, הסדרן התקשר מספר פעמים להודיע לנו בפנים עגומות ש-מי שרוצה 367,אין לו סיכוי. נאלצתי להגיע לקסטינה ומשם לשלם על קו של אגד כדי להגיע לביתי, מיותר לציין שמטרופולין כלל לא חשבה לפצות את הנוסעים שנתקעו. זוהי חוצפה, וסיכון ממשי של חיי הנוסעים שעמדו על הכביש עצמו, כשהנהג על אף הפצרותינו לא טרח לנסות ולבקש מאנשים לזוז אחורה פן יפגעו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות רשמית של החברה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה