פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות יעיל נושא התלונה:
שטפמן סופיה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
החרושת 28, אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי שלאחר יום העצמאות חיכיתי בשעה 8:00 בבוקר לאוטובוס לבאר-שבע בקרית גת, בתחנה אחת שאחרי תחנה מרכזית.יחד איתי היו עוד כעשרה אנשים.כל אוטובוס שעבר במהלך שעה וחצי הבאות לכיוון באר-שבע היה מפוצץ באנשים,ואפילו לא עצר כדי לאסוף אנשים אלא רק בכדי להוריד.הגעתי לאוניברסיטה באיחור של שעה לאחר שמחוסר ברירה לקחתי מונית.באותו הרגע בתחנה היו כבר כארבעים אנשים.מצב זה נוצר כל הזמן בבקרים בימי ראשון ובימים שלאחר מוצאי חג אחר.חברת מטרופולין זכתה בכבוד להסיע את הציבור באזור הדרום אבל אינה עומדת בציפיות מאחר ולכל אדם מגיעה הזכות לקבל שירות של תחבורה ציבורית זמינה ובתדירות סבירה.עקב אי מתן שירות יעיל של אוטובוסים זמינים,לציבור נגרם נזק כלכלי (איחורים לעבודה,פיטורים וכד') ועוגמת נפש (סטודנט שמאחר לבחינה או להרצאה,חיילים שמאחרים לבסיסים).החברה מודעת לחומרת המצב אך אינה משנה דבר על מנת לשפר את איכות השירות,על כן אינני רואה אפשרות אחרת פרט לתביעה ייצוגית כנגד החברה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הקצאת יותר אוטובוסים בימי עומס או הוספת קוים שייצאו מקרית גת לבאר-שבע בימים כאלה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה