פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העלת נוסעים בתחנת איסוף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי, 4 במאי 2007, עמדתי בתחנת האיסוף של קו 369 בתחנה המרכזית החדשה של ראשל"צ לכיוון באר-שבע. חיכיתי לאוטובוס אחרון לבאר-שבע. באותה תחנה חיכו 5 חיילים במדים ו-5 אזרחים (ביניהם תינוק). האוטובוס הגיע בשעה 17:05 . הוא הגיע מלא עד אפס מקום, עצר, אמר שאין לו אפשרות להעלות עוד נוסעים והמשיך בדרכו. אחד הנוסעים שהיו איתי בתחנה התקשר לשירות הלקוחות של מטרופולין ובמוקד המאויש התלונן על המקרה. ענו לו שהם מצטערים, אך אין להם אפשרות לשלוח עוד אוטובוס כדי לאסוף את הנוסעים.
באין ברירה, טפסתי מונית ונסעתי בחזרה לדירתי (אין תחבורה ציבורית פנימית בראשל"צ בשעה הזאת).
בניתי על האוטובוס הזה, האירוע הרס לי את כל התוכניות לסוף שבוע ונגרמה לי עוגמת נפש.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה