פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של כ-4 שעות לאוטובוס במוצאי יום העצמאות בקו 369 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במוצאי יום העצמאות, אני המתנתי בתחנה בראשל"צ לקו 369 לכיוון באר שבע מ-21:30 . עד השעה 24:00 האוטובוסים עברו דרך התחנה ונופפו בידיהם שאין מקום עליהם(אפילו לעמוד לא היה מקום) למעט אוטובוס אחד שפשוט הפסיק להעלות נוסעים כמוני שחיכו למעלה משעה בתחנה עקב עומס.
יש לציין שהאוטובוס האחרון הרשמי ב 24:00 אפילו לא טרח לעצור- ולא ידענו איך לחזור לב"ש (קבוצה של 10 נוסעים שנתקענו אחרי האוטובוס האחרון). התקשרנו למוקד של מטרופולין ואחרי 40 דקות עבר אוטובוס נוסף מיוחד- אבל גם הוא לא העלה נוסעים כי היה עמוס ואמר שיוצא "אחריו" עוד אוטובוס (הגיע באמת.. אחרי חצי שעה).
כלומר: המתנתי בתחנה מ21:30 עד 01:00 ורק אז עליתי לאוטובוס. לא נעים בכלל.
כשכבר עליתי לאוטובוס, הנהג הוריד אותנו בצומת קסטינה וצירף אותנו לאוטובוס שהיה לפניו עמוס,אבל הספיק להתרוקן חלקית- בתיאום עם הנהג שלו, כיוון שהיה מוכרח להתחיל משמרת בבוקר שלמחרת, וחייב לישון מינימום שעות (הרי מדובר באוטובוס שני מיוחד שיצא מת"א). אז יצא שעמדנו- כבר לא היה לנו איכפת. העיקר להגיע כבר.

אני רוצה לציין שהתחנה בראשל"צ היא הראשונה (!) אחרי היציאה מת"א.
מה, זה לא הדליק לאחראי במטרופולין שחמישה אוטובוסים רצופים יוצאים עמוסים מהתחנה הראשונה- מבלי לתגבר את הקו, מבלי התחשבות נוספת שזהו מוצאי חג,ואנשים צריכים לחזור הבייתה לעבודה למחרת.

אני, בשם התשעה הנוספים שחיכו איתי בתחנה, מאוד כועסים על חוסר ההתחשבות של חברת מטרופולין. לא ייתכן שנחכה בממוצע למעלה משעתיים לאוטובוס, ושנהג האוטובוס האחרון לא עוצר ליידע אותנו שיוציאו עוד קו אחריו ושלא נדאג. לפחות אחד שהיה איתנו כבר התחיל ללכת לעצור טרמפים בכביש הראשי לבאר שבע-כי גם מוניות שירות אין בשעה הזו, ומונית ספיישל לא ממש בא בחשבון עקב המחיר האסטרונומי שהם דורשים עבור נסיעה כזו..

אלון : 0523-630308
עוגמת נפש סוג הנזק :
היה צריך לגבר את הקו !! ושהנהגים יגלו אמפתיה לעדכן את הנוסעים בתחנה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה