|
|
|
|
|
|
חוסר תיאום ופרטים שגויים במידע הטלפוני |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשרתי למידע הטלפוני של החברה לדעת שעות של קו 369 א שיוצא מרכבת ארלוזורוב מכיוון שהייתי צריכה להגיע דחוף לצומת קסטינה והייתי לי התחנת רכבת התקשרתי ובדקתי את זמני היציאה הגעתי לתחנה לאחר שידעתי שיש קו שיוצא בשעה חמש וחצי אם זכור לי נכון, כשהגעתי שאתי נהג של קו אחר והוא אמר שהאחרון כבר יצא ואין אוטובוס בשעה שאמרתי וזאת לאחר שבדקתי פעמיים במענה הטלפוני של החברה בסופו של דבר לא היה לי שום אוטובוס. אותו דבר קרה פעם נוספת עם קו אחר ותחנה אחרת שזה כבר הוכיח לי שהחברה לא מעדכנת נכון את שעות הקווים ואנשים מסתמכים על זמנים אלו בתחנה מרכזית באשדוד קו 368א המתנתי לקו שהיה אמור לצאת ב 19:00 (שוב לפי המענה הטלפוני *5900) האוטובוס לא הגיע בשבע ולא בשבע וחצי ושוב נשארתי בתחנה שאין לי קו לחזור הביתה ומצאתי דרך אחרת. מאז אותו יום אני לא עולה לאף אוטובוס של חברת מטרופולין כי דבר כזה בסיסי מראה לי בדיוק איזו חברה זו שלא יכולה לעדכן בטלפון שעות נכונות! אני מקווה שיקחו זאת לתשומת ליבם לאנשים אחרים שנוסעים ולא יצטרכו להמתין שעה וחצי לאוטובוס שבכלל לא מגיע ואדגיש שאין בכלל מענה אנושי לדבר איתו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
עידכון שעות נכונות ופיצוי הולם לביזבוז זמני וכעסי על דבר שקרה פעמיים!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|