פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג חדש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.8.07 נסעתי בקו 388 מערד לבאר שבע באוטובוס של 15:30,
נסעתי באותו יום לצורך ניתוח בביה"ח "סורוקה" .

באותה נסיעה בשעה הנ"ל היה נהג חדש של חברתכם, שלא עמד בכלל בזמנים, הוא יצא מערד בסביבות 15:40 והגענו לבאר שבע רק בשעה 16:35 בערך 20 דקות איחור.
יש לציין שזו הייתה נסיעה מאוד מורטת עצבים לכל האנשים שהיו סביבי ואיחרו לרכבת ולעוד מקומות.
לא הספקתי לקחת את שם הנהג ומספרו.

אני מבינה שזה נהג חדש שלא מכיר ומאוד מתחשבת בזה, אבל,זה גרם לי להגיע לחוצה ועצבנית לניתוח.
אמא שלי אשר נסעה איתי היא כבר נסעה פעם עם אותו נהג, וגם אותו הסיפור במקום נסיעה של 45 דקות זה נמשך לנסיעה של כמעט שעה.

בקרוב אני אהיה סטודנטית ואני אסע בכל יום בקו הזה ונורא מרתיע אותי להתקל שוב באותו נהג או באיחור שכזה.
לתרגל טוב יותר עם נהגים חדשים או כל דבר שיפקח שדברים כאלה לא יקרו שוב. ופיצוי לאותם אזרחים כמוני שהזמן פשוט היה מבוזבז בגלל חוסר פיקוח על דיוק בזמני הנסיעות אשר גרם לאיחורים שלא באשמתנו. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה