פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה ומזלזל מצד נהג מטרודן, והתעלמות מוחלטת מכיוון שירות הלקוחות של החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/8/07 סיימתי שירות מילואים בשטחים ועשיתי את דרכי בחזרה לביתי בבאר שבע. הצלחתי להגיע בטרמפים עד לתחנת רכבת צפון בת"א ושם התכוונתי לעלות על קו 380 לבאר שבע. כמדי יום ראשון היה דוחק רב (חיילים) ובסביבות השעה 7:30 הצלחתי לעלות על אוטובוס (קו 380) שמספרו 3494060.
כשהגעתי לתחנה בבאר שבע שבה רציתי לרדת (תחנת מרכז אורן),צלצלתי וכשירדתי ניגשתי לתא המטען על מנת לקחת את התיק שלי מתא המטען. להפתעתי הרבה התיק שלי לא היה התא המטען, ניגשתי לדלת הקדמית והודעתי לנהג שהתיק שלי לא נמצא בתא המטען ושאלתי אותו מה עליי לעשות, הנהג בתגובה סינן בזלזול " נו אז מה אתה רוצה ממני? שאני ארד ואעזור לך לחפש אותו?" . הבלגתי והשבתי לו שהמקרה הוא לא אי מציאה של התיק אלא חוסר בתיק. הנהג הביט בזלזול והאשים אותי שבכלל לא עליתי עם תיק לאוטובוס ושאין מה לעשות!! יש מספר על הגב של האוטובוס (אפילו את המספר *5900 הוא לא הרגיש צורך להגיד לי) וכל מה שנשאר לי לעשות זה בעצם להתחפף מהאוטובוס ולהתקשר אל המספר ושזה ממש לא מעניין אותו!!! אני, על מדים עם זקן של מספר שבועות ,מזיע עם מדים מלוכלכים וממש אבל ממש רוצה להגיע הביתה, השתתקתי לשנייה ואמרתי לו שזה הספיק לי ושאני רוצה את פרטיו האישיים, הוא סירב בכל תוקף בנימה מזלזלת ומול כל הנוסעים (אוטובוס מלא) ושאל מדוע אני רוצה אותם, השבתי לו שהוא חוצפן ושאני אתלונן על היחס שהוא מעניק לנוסעים ... הוא שוב סירב לתת לי את הפרטים, ירדתי למטה ורשמתי את המספר של האוטובוס(3494060). מאוחר יותר התברר לי שמישהו בהמולה כנראה הפיל את התיק מתא המטען של האוטובוס עוד בתחנה בתל אביב, ולאחר שחבלני משטרה פוצצו אותו הוזמנתי לקבל את השאריות התחנת משטרה בת"א- אבל מילא. כשהתקשרתי להתלונן על הנהג (במספר *5900) ענתה לי מוקדנית ולקחה את פרטי התלונה והבטיחה שיש התחייבות של החברה לחזור אליי לפחות עם פרטים ראשוניים תוך 10 ימים, כשעברו יותר מ-10 ימים התקשרתי שוב ומאוחר יותר שוב.. והדבר חזר על עצמו... הנציגה מתנצלת ומבקשת שוב לרשום את התלונה מהתחלה ועוד פעם ועוד פעם......ועד היום לא קיבלתי תגובה ולא התייחסות..................
עלבון סוג הנזק :
התנצלות,טיפול מנהלתי בנהג ופיצוי כספי על העלבון וכל הטלפונים והשעות שבוזבזו בשיחות עם נציגות שירות פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
נעמה רבוח פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח לא ענה לנייד הטלפון גם בתאריך 23.08.07, וגם בתאריך 2.10.07.
יש לציין שאין משיבון על מנת להשאיר הודעה עם מספר טלפון.
תגובה:
נשלחה תשובה במייל ללקוח, שהנהג המעורב במקרה יזומן לברור משמעתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה