פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב הקו מס'388 מב"ש לערד, אי עצירה בצחנה, התנהגות בלתי הולמת של הנהגde נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מספר שנים אני משתמשת בתחבורה ציבורית ונוסעת לעבודה מדי יום מבאר שבע חערד. מיוני התחילה לפעול חברת מטרופולין ועד עכשיו הייתי מרוצה מן השירות.
אני לוקחת אוטובוס 388 בשעה 7:5 מתחנת ביג, היום משום מה אוטובוס הגיע לביג רק בשעה 7:15 לשאלתי מדוע יש עיכוב, קיבלתי תשובה מן הנהג, שסירב להזדהות: מה זה עניינך? סדר תעשי אצלך בבית. החלטתי לא להתעסק עם אדם גגס רוח ולא יודע לתת שירות. כל יום ואני נוסעת מספר שנים האטוובוס מגיע לערד בשעה 7:45 ואפילו בשעה 7:40, היום האוטובוס הגיע בשעה 8 בלבד, גרם לכך שאיחרתי לעבודה. לא די בכך הנהג סירב לעצור בתחנת כניסה לעיר, בטענה שאין שם תחנה, נשמע תמוה ביותר, הרי כבר כמה שנים אני נוסעת יום יום מערד לב"ש ותמיד עוצרים שם. הוא טען שאסור לו, וכשאמרתי לו שתמיד עוצרים הוא צרח עלי: אני לא חבר שלך , לא חייב לך כלום, סדר תעשי אצל בבית, אם לא נראה לך תפני לפיקוח. הייתי בהלם מזלזול ולא נעימות וחווסר יכולת לתת שירות הולם. לשאלת מדוע יש איחור , הנהג צרח עלי בצורה לא יפה: תפסיקי לשקר, גברת, תראו אותה, חוכמולוגית, אף פעם לא עוצרים כא ואם עוצרים אז הם עוברים על החוק.
מעניין, כולם עוברים על החוק, ביקשתי שוב פרטים, אך הנהג לא נתן לי.
אבקש לבדוק מספר דבר: מדוע הנהג לא עצר לי, אם תמיד עוצרים?
מדוע הוא הגיע לערד בשעה 8 בלבד וגרם לי לאחר?
מדוע נהג צועק על האישה ועונה בחוצפה וגסות?
יש לציין שבחורה שיושבת במודיעין בבאר שבע אמרה לי שהוא צריך לעצור באותה תחנה ולהגיע לערד בשעה 7:45.
היות ואיתי ישנה קבוצה גדולה של עובדים שמשתמשים במטרופולין, אנו נשתדל כמה שפחות להשתמש בתחבורת מטרופולין על מנת למנוע עוגמת נפש.
עחבון, סוג הנזק :
נזיפה חמורה בנהג, השעיתו מן העבודה, התנצלות, פיצוי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, מנהלת פני שם ותפקיד:
התקשרתי ללקוחה על- מנת לוודא את תאריך האירוע והיא אמרה שתלונתה טופלה לפני כשבועיים על- ידי נעמה מפניות הציבור במטרופולין ואין לה מושג למה התלונה נשלחה מהאתר. תגובה:
התקשרתי ללקוחה על- מנת לוודא את תאריך האירוע והיא אמרה שתלונתה טופלה לפני כשבועיים על- ידי נעמה מפניות הציבור במטרופולין ואין לה מושג למה התלונה נשלחה מהאתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה