פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס לא עצר בתחנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.10.07 עמדתי בתחנה בצומת אחים בשעה 19:15. המתנתי לקו 371 מכיוון באר שבע לכיוון ראשון לציון. לאחר עיכוב של כ - 40 דקות האוטובוס הגיע ולא עצר בתחנה. הוא אפילו לא נכנס לתחנה השעה הייתה 19:55. הנהג פשוט המשיך לנסוע על אף שלא היה מלא והיו עוד אנשים בתחנה כך שלא יתכן שפספס אותי.
בעקבות כך נאלצתי להמתין בתחנה כשעה נוספת ולשלם למונית שירות למרות שאני בעלת כרטיס מטרופס.
בעקבות כך נכנסתי לביתי בשעה 22:00 בלילה.
כשהגעתי הביתה התקשרתי למוקד השירות של מטרופולין והתלוננתי על הנהג בחור בשם דימה לקח את פרטיי ואמר שיחזרו אליי תוך שבוע. כמובן שלא חזרו אליי כעבור שבוע ולכן צלצלתי שוב וענתה לי בחורה ששוב לקחה ממני את פרטיי עם הבטחה להעביר שוב את תלונתי באופן דחוף. עד היום 8.11.07 אף נציג מהחברה לא חזר אליי.
חשוב לציין שזוהי לא הפעם הראשונה שנהגי החברה מחליטים לא לעצור בתחנה

בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות,טיפול מנהלתי בנהג ופיצוי כספי על העלבון וכל הטלפונים והשעות שבוזבזו בשיחות עם נציגות שירות פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, מנהלת פני שם ותפקיד:
בעקבות הפניה, אותר הנהג המעורב וזומן לבירור משמעתי. מהברור עולה כי לנהג היו 10 נוסעים בעמידה ברכבו ולכן לא היה באפשרותו להעלות נוסעים נוספים. טענתו של הנהג אומתה באמצעות מערכת הכרטוס הממוחשבת.
פרטי המקרה הועברו למנהל התפעול לצורך בחינת האפשרות לתגבור הקו.
אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי שמקרים מסוג זה לא יישנו.
תגובה:
אחראית פניות הציבור שוחחה עם הלקוחה ועדכנה אותה על מהלך הטיפול. הטיפול הסתיים לשביעות רצונה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה