פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקרנת סרטון פרסומת בלופ במהלך נסיעה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בקווי נסיעה שונים של חברת מטרופולין, למשל קו 369, מוקרן סרטון פרסומות על גבי מסך טלויזיה הממוקם בקידמת האוטובוס. הסרטון חזר על עצמו שוב ושוב ללא דרך להימנע מצפייה בו, בגלל המיקום של המסך באוטובוס ובגלל שהסרט שמוקרן מלווה בתמונות מרצדות וכתוביות קופצות שמושכות את תשומת הלב של הנוסעים.
הדבר גורם לי לכאבי ראש ובנסיעה שהייתה, אף נאלצתי לרדת באמצע הדרך בכדי להקיא.
במהלך הנסיעה ביקשתי מהנהג להפסיק את הקרנת הסרט אך הוא טען שאין באפשרותו לעשות כן.
מעבר למשמעות הבריאותית האישית שלי, מדובר למעשה במצב בו הנוסעים כלואים באוטובוס ובמשך כל זמן הנסיעה הם שבויים של חברת מטרופולין ואין כל אפשרות אלא לבהות במסך.
מאחר ומטרופולין היא היחידה שמתפעלת את הקווים שלה, אין אפשרות לבחור לנסוע בחברה אחרת.
ההחלטה להציג את הסרטון בקווי האוטובוס מקוממת. בעיני מדובר בחוצפה ממדרגה ראשונה שמתבטאת בזלזול בנוסעים.
חברת מטרופולין שוללת את זכות הבחירה במה לצפות ומתי.
זוהי כפייה על האזרחים, שבה נכפית הצפייה בחומר תעמולתי מבלי שתהיה אפשרות לבחור האם לצפות ו/או מתי.
מי נתן לחברת מטרופולין את האפשרות לשטוף את מוחותיהם של הנוסעים בסרטוני פרסומות שחוזרים על עצמם שוב ושוב לאורך הנסיעה?!
פגיעה בזכויות סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה