פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת נוסעים חלקית במקום לא חוקי אפליה מצד הנהג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היום בתאריך 29/02/08 נסעתי בקו 388 מבאר שבע לערד בשעה 6:45 בבוקר. הנהג משום מה עצר ליד מלון ענבר, למרות שידוע לי בודאות שאין שם תחנה חוקית ואסור לעצוב והורד מספר נוסעים, כשרציתי לרדת משום מה הנהג טרק את הדלת בפני פרצופי וטען שלאדון יש אישור מיוחד. לפני כחצי שנה פניתי באותו נוסע וביקשתי בדיקה מקיפה של הנושא. מדוע הנהג מוריד חלק מן הנוסעים ולחלק השני לא מאפשר לרדת? נאמר לי שהנהג ננזף ואין להוריד נוסעים במקום הזה.
אבקש לבדוק את העניין מדוע ל 4 אנשים הללו היה אישור ומה מהותו של האישור. לדעתי מדובר בפרוטקציה, יש לציין שחלק מן הנוסעים הם בדויים וגם הנהג.
הרגשתי מושפלת, היות ומדובר באפליה קשה.
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, מנהלת פני שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה, אותר הנהג המעורב במקרה וזומן לבירור משמעתי.
על פי נוהלי החברה חל איסור מוחלט על הורדת נוסעים שלא בתחנות המורשות של הקו ונוהל זה הובהר לנהג באופן חד משמעי. חשוב לציין, כי הנהג הודה שהוריד את הנוסעים במלון ענבר על דעת עצמו. הנהג התחייב כי מקרה זה לא יישנה.
תגובה:
לאור מספר בקשות של נוסעים אנו פועלים מול משרד התחבורה להוספת תחנה במלון ענבר.
במקביל, ירוענן לכלל הנהגים הנוהל האוסר עצירה שלא בתחנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה