פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלויות לא פרופורציונות בחברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנני סטודנטית שנוסעת באופן קבוע בקו אשדוד-באר שבע, כאשר עלות נסיעה כזאת היא 20 ש"ח (9-19 תחנות).
הופתעתי לגלות כי נסיעה מת"א לבאר שבע שהיא ארוכה יותר בלפחות 26 ק"מ עולה בין 14 ש"ח-ישיר ,17 ש"ח-מאסף (6-27 תחנות)
כמו כן, נסיעה מראשל"צ לבאר שבע שכוללת 44 תחנות עולה 17 ש"ח, וגם היא ארוכה יותר מנסיעה מאשדוד לב"ש.
זאת חוצפה של ממש מבחינת החברה לדרוש יותר כסף עבור נסיעה קצרה יותר והם חייבים לשנות את זה מיד.
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, מנהלת פני שם ותפקיד:
חברת מטרופולין פועלת מתוקף רישיונות קווים של משרד התחבורה. במסגרת רישיונות אלו נקבעים מסלולי הקווים, סוג השרות (ישיר/ מאסף) ומחירי הנסיעה מכל תחנה ותחנה. מחירי הנסיעה נקבעים ע"י משרד התחבורה ומאחוריהם עומדים שיקולים רבים, אשר לא תמיד ידועים לנו ולציבור הנוסעים. תגובה:
אנו ניצור בהקדם קשר עם הלקוחה למתן הסבר מפורט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה