פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איום בהורדה מהאוטובוס משום שלא היה לנהג עודף. נושא התלונה:
מדמוני שמרית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נהג מטרופולין קו 371 ביקש שארד מהאוטובוס משום שלא היה לו עודף להחזיר לי משטר של 100 ש"ח. לטענתו זהו הנוהל של מטרופולין ומשום שהנסיעה עולה 3 ש"ח ולי יש רק שטר של 100 ש"ח אין באפשרותו להסיע אותי. הנהג התעקש שארד עד שאחד הנוסעים הסכים לשלם עבורי 3 ש"ח. אני המומה מהיחס המשפיל, לא ביקשתי לעלות ללא תשלום, זוהי בעיה של מטרופולין שאינם נערכים כראוי. החברה אכזבה אותי וגרמה לי עוגמת נפש על כך שנאלצתי "לקבץ נדבות" מיושבי האוטובוס. בושה למטרופולין ולנהג!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תביעה תוגש ע"י עו"ד. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה אבקסיס רכזת פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה. יצרנו עימה קשר בעקבות הפנייה והסברנו כי על פי תקנות התעבורה, הנהג אינו מחויב לקבל שטר העולה על פי 10 ממחיר הנסיעה. מכאן שהנהג פעל בהתאם לתקנות. עם זאת, אנו מצפים מנהגי החברה לא להיצמד לתקנות ולעשות כל שביכולתם בכדי לאפשר לכל נוסע לנסוע באוטובוס, גם כאשר השטר שבידו גבוה ומחייב מתן עודף רב. אי לכך אותר הנהג המעורב במקרה והוא יזומן לברור משמעתי. תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה וזימון הנהג לברור משמעתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה