פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין יחס לא ראוי ולא מכובד של עובדי מטרופולין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שהעברתי לחברת מטרופולין בתאריך 6.10.08

לכבוד
מטרופולין תחבורה ציבורית
תלונות הציבור



הנדון: תלונה בגין יחס לא ראוי ולא מכובד של עובדי מטרופולין


שלום רב,

שמי אתי תבל, תושבת באר-שבע, והנני נוסעת קבועה בחברת מטרופולין.
ביום חמישי האחרון בתאריך 2.10.08 הגעתי לתחנה המרכזית בתל-אביב בשעה 20:15 במטרה לעלות על האוטובוס הישיר לבאר-שבע בשעה 20:30 קו 370. שם הנהג באותו היום: אבוצולב מחמד.
הנני נושאת עמי אקורדיון מאחר ומקצועי הוא נגנית אקורדיון. למרות שמותר לעלות עם הכלי לאוטובוס מאחר וזה כלי שביר ולא ניתן לשים אותו בתא המטען, הנהג לא נתן לי לעלות לאוטובוס עם הכלי. לאחר ויכוח החלטתי לשים את האקורדיון בתא המטען, מאחר והיה חשוב לי להגיע לבאר-שבע בהקדם.
אז במפתיע הנהג טען שאין מקום, אך ביקשתי לעמוד והיה מקום רב לעמוד.
עליי לציין, שנסעתי במיוחד לתחנה המרכזית מהרכבת, מאחר ורכבת יש בכל שעה עגולה ואילו אוטובוס יש כל חצי שעה, ומאוד היה חשוב לי להגיע בזמן.
אמרתי לנהג שיפתח לי את תא המטען. בעודי יורדת ממדרגות האוטובוס, הנהג סגר את דלת האוטובוס ונסע. נכח במקום אדם נוסף שרצה לעלות לאוטובוס, לקחתי את מס. הטלפון שלו על-מנת שיוכל להעיד, אם יהיה צורך בכך.
מיד תוך כדי נסיעה ברוורס של האוטובוס פניתי לסדרן באותה משמרת בשם שרמן חזי, אך לצערי הרב לא זכיתי ליחס ראוי גם ממנו. הוא התקשר לנהג, והנהג שיקר ללא סוף, שלא היה מקום, אח"כ שינה גרסה ואמר שלא רציתי לעלות וכו'. הסדרן אמר שאין מה לעשות, אם כך אינני מבינה מה תפקידו של סדרן אם לא להנהיג סדר בזמן אמת. זה היה ממש דקות ספורות לאחר שיצא הנהג,כך שהיה אפשר להחזירו. בעודי מדברת עם הסדרן הגיע נהג עובד מטרופולין בענייני עבודה. הסדרן פנה אליו והשאיר אותי לחכות בצד, למרות שאני הייתי שם קודם, אך כמובן שהלקוחות הם בסדר עדיפות אחרונה. למזלי הגיעה בסופו של דבר עובדת מטרופולין בשם סיון, שהביאה לי מס. טלפון במטרה לעזור לי במקרה זה.

אני חושבת שיחס כזה ללקוחות נאמנים של מטרופולין לא ראוי ולא מכובד!!
אבקש לטפל בעניין בהתאם וכן פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לי.

בברכה,
אתי תבל
נייד: 050-8461017
מייל: [email protected]

לאחר שבוע חזרו אליי מהחברה ואמרו שלא מגיע לי כל פיצוי אבל עובדי החברה המעורבים בדבר (הסדרן והנהג) יקבלו התראה בהתאם.
הנציגה שהתקשרה אליי אמרה שתיידע אותי תוך שבועיים בנעשה בעקבות האירוע, אך אף אחד לא דיבר איתי מאז מטעם החברה. כניראה שזה לא טופל כלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה אבקסיס רכזת פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה. הנהג והסדרן המעורבים במקרה זומנו לברור אצל מנהל סניף דרום בחברה וטופלו משמעתית. התנהגותם במקרה, כפי שתוארה על ידי הלקוחה, אינה עולה בקנה אחד עם ערכי השרות של החברה. יצרנו קשר עם הלקוחה ועדכנו אותה על אופן הטיפול בפנייתה. בנוסף, נשלח ללקוחה פיצוי.
תגובה:
טיפול משמעתי בנהג ובסדרן ופיצוי ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה