פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון, עוגמת נפש וגביית כסף שלא כצורך. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי נתי, אמי בת 51 נשואה ואם ל5 ילדים, עובדת בגבעת וושינגטון, ומשתמשת בתחבורה הציבורית של מטרופולין מזה שנים רבות ומרבה בשימושה בכל שנותיה בארץ.
אמי עלתה מאתיופיה לפני מס' שנים ומתקשה בשפה העברית, בתקופת עבודתה הנוכחית אמי מרבה, והרבתה להשתמש בתחבורה הציבורית של חברת מטרופולין ונוסעת מדי יום בקו 369\369א.
לפני כחודשיים הציגה אמי לנהג האוטובוס מס' עובד 5413 את כרטיס המטרו-פס (כרטיס אלקטרוני הניתן לטעינה חוזרת באוטובוסים של חברת מטרופולין) כמדי יום, בכרטיסה ישנם 11 נסיעות ולצורך העניין בכרטיסה של אמי היו 5 נסיעות.
בשעה 16:00 חזרה אמי מעבודתה והציגה שוב לנהג 5413 את כרטיס המטרו-פס אך הוא טען שאין לה נסיעות נוספות ודרש שתשלם!.אמי ירדה בתחנה המרכזית והחליטה לבדוק את העניין והציגה בפני אחד הנהגים של החברה הנ"ל את הבעיה לאחר שהובהר לו מה קרה הוא החליט לבדוק את הכרטיס במכשירו האישי וגילה שאכן הנהג 5413 שיקר לאמי והונה אותה בכסף נוסף!
לנוכח המבוכה שאלה אמי את הנהג איפה עוד 4 הנסיעות המגיעות לה? והנהג ענה: "מה את רוצה שאני יעשה אין כאן כלום זה ריק"!
לפני שבועיים עלתה אמי בתחנת צ.גדרה ונתקלה באותו הנהג וחששה להציג את כרטיסה מחשש להשתלשלות ארועים נוספת והחליטה לחסוך עלבון חוזר ושילמה במזומן.
הנסיעה מצ.גדרה לקרית גת עולה 8.70 ₪, הנהג החזיר לאמי את העודף ונתן לה קבלה של 10.00 ₪ ואמר לה בקולי קולות לעיני הנוסעים "זה המחיר שאני לוקח אני נהג מיוחד"!.
הנזק שנגרם לאמי אינו רק נזק כספי אלא הרבה מעבר לזה היא נפגעה רגשית ונגרם לה עוול לעיני הנוסעים.
אינני מאשים את הנוסעים על כך שלא עזרו לה , אך אני מאשים את הנהג ולא אשקוט עד אשר הנהג השקרן וחסר הלב יטופל בחומרה רבה.
במידה והבעיה לא תיפתר לשביעות רצוננו נאלץ לפנות לגורמים אחרים ולמצות את הדין.

בברכה נתי.
עלבון סוג הנזק :
בירור מעמיק בנושא ופיטורי העובד לאלתר. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה אבקסיס רכזת פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו. בעקבות הפנייה יצרנו קשר עם הלקוח ועדכנו אותו כי הנהג אותר ויזומן לבירור משמעתי אצל מנהל התפעול של החברה.
בנוסף שוחחנו באופן אישי עם האם ונאמר לה כי מקרה זה טופל והועבר להנהלה.
תגובה:
זימון הנהג לבירור וטיפול משמעתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה