פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות המזעזעת של הנהג בקו 388 ערד באר שבע שעה 14:45 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 4/03/09 נסעתי מערד לבאר שבע בקו 388 בשעה 14:45. רציתי לרדת בתחנת מכתשים בבאר שבע, כמה דקות טובות לפני כן לחצתי על לחצן עצור שנדלק מיד אצל הנהג, אך משום מה הנהג לא עצר לאחר בקשות רבות מצדי הנהג עצר כמעט אצל הביג. ניגשתי לנהג והערתי לו שלא נאה להתנהג כך, הנהג לא התנצל אלא התחיל לצרוח עלי . ספגתי אלימות מילולית קשה" מה את רוצה? מה כבר קרה? לא שמתי לב, לכי להתלונן, תסתמי כבר ועוד..." יש לציין שנאלצתי כ20 דקות ללכת ברגל, כתוצאה לכך מצבי הרפואי הדרדר ( יש לי בעיות רפואיות ) ואפילו נזקקתי לטיופל רפואי.
אבקש לטפל בחומרה רבה בנהג גס רוח ולא נעים שאינו מבצע את עבודתו כמו שצריך.
עלבון, פגיעה במצב רפואי סוג הנזק :
פיצוי כספי, עונש לנהג, התנצלות בכתב פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי רכזת פניות שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה. הנהג המעורב במקרה זומן לברור אצל מנהל סניף דרום בחברה וטופל משמעתית. יצרנו קשר עם הלקוחה ועדכנו אותה על אופן הטיפול בפנייתה. הלקוחה הביעה שביעות רצון על אופן הטיפול שלנו בפנייתה.



תגובה:
טיפול משמעתי בנהג. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה