פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להעלת נוסעים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 0645 סירב נהג באוטובוס קו 369 לכיון ת"א בצומת פלוגות להעלות את בני ואשתו.מספר רישוי {חלקי}52168, שם הנהג לטענתו "איתן זגורי מספר 1414 ".
בני ואשתו שהיו עם ציוד חיכו לסוף התור וביקשו מהנהג שיפתח את תא המטען. הנהג סירב להעלותם כלל ללא כל הסבר. לא התעצלנו ועקבנו אחריו עד צומת קרית מלאכי. שם הוא העלה נוסעים רבים { יותר ממספר הנוסעים שירדו}.
לדעתי על חברה מכובדת שמשקיעה מאמצים בטיפוח השירות ללקוח ,להימנע מהעסקת נהג כמו איתן זגורי שלא מוצא לנכון להסביר כלל מדוע הוא כמתואר.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בתאריך 22.7.09 הפסיקה רכבת ישראל את תנועת הרכבות במסלול באר -שבע תל- אביב. אי לכך עלתה משמעותית כמות הנוסעים באוטובוסים. חשוב לציין, כי דאגנו לתגבר את הקווים בכל אותם ימים בהן הרכבות לא פעלו במטרה לתת מענה לכלל הנוסעים, לרבות אלו שהוסטו מהרכבת.



מבירור שנערך עם הנהג המעורב במקרה, עולה כי כאשר הגיע האוטובוס לתחנה בצומת פלוגות הוא היה מלא בנוסעים (הן בישיבה והן בעמידה).

על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה, ולכן ייתכן מצב בו אין באפשרות הנהג להעלות נוסעים נוספים, כמו במקרה זה.

בנוסף, מסר הנהג כי כאשר הגיע לתחנה בצומת מלאכי ירדו מס' נוסעים מהאוטובוס ולכן התאפשר לו להעלות נוסעים אחרים במקומם.



מהפנייה עולה כי הנהג לא הסביר לנוסעים מדוע אין באפשרותו להסיעם. אי לכך, הונחה הנהג לתת להבא הסבר ללקוחות במידה ואין באפשרותו להעלות נוסעים נוספים מחמת כמות הנוסעים בתוך האוטובוס.

תגובה:
רענון הנוהל הרלוונטי לכלל הנהגים.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה