פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת אוטובוס< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפי הלוח זמנים קו אוטובוס 44 יוצא מסהרונים בשעה 9.00 אך בשלושת המקרים בתאריכים 28.12.09, 6.1.10, ו 20.1.10 האוטובוס כלל לא יגיע לתחנה ונאלצתי להמתין לאוטובוס הבא שיצא בשעה 11.05 חשוב לציין כי בשלושת המקרים הגעתי לתחנה בשעה 8.50
בתאריך 28.12.09 אני המתנתי עם מספר סוהרים בתחנת אוטובוס וכאשר האוטובוס לא הגיע ויתרתי ולא פניתי לחברת מטרופולין מכוון שידעתי כי זאת תחנה יחסית חדשה הפועלת כחודשיים וכוויתי כי זאת פעם הראשונה ואחרונה שזה קורה.

הדבר חזר על עצמו בתאריך 6.1.10 ובשל אי הגעה האוטובוס הבת שלי המתינה לי מעל לשעה מחוץ לבית הספר (בת 7.5) מכוון שלא הגעתי בזמן כמו כן כל הסדר היום שלי השתבש.פניתי לחברה למחלקת פניות ציבור התברר לי כי תקלה קרתה עקב טעות של הנהג אוטובוס ובסיום השיחה קיבלתי הבטחה מצד חברת מטרופולין כי הדבר לא יחזור על עצמו.

בתאריך 20.01.10 בשיאו של הגשם האוטובוס בפעם הנוספת לא הגיע לתחנה ובבירור עם מוקדנית בשם עדי, שלטענתה דיברה עם סדרן עבודה ,התברר כי גם הפעם אוטובוס לא נכנס לסהרונים והתחיל את הנסיעה בקציעות,וגם ביום הזה חיכיתי בגשם עד שעה 11.05 מה ניתן לעשות ?

העם שווא לפנות לתביעות קטנות ומה דרכים נוספות ? פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, מנהלת פני שם ותפקיד:
הלקוח פנה אלינו בנושא באופן ישיר. בעקבות פנייתו, בוצע בירור מקיף. מהברור עלה, כי עקב טעות תפעולית, לא הגיעו הנהגים לתחנה בכלא סהרונים בנסיעות אלו. האירועים הובאו לידיעתו של סמנכ"ל התפעול בחברה וטופלו על ידו בכדי למנוע הישנותם. הלקוח עודכן על ידי מנהלת פניות הציבור אודות הטיפול בפנייתו ואף הוצע לו פיצוי הולם עקב אי הנעימות שנגרמה לו. תגובה:
טיפול מיידי בליקוי התפעולי בכדי שמקרים אלו לא ישנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה