פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות שערורייתית של נהג מטרופולין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 25/5/2010 שעה 11:45 נסעתי בקן 060 של מטרופולין הנוסע מבאר שבע דרומה. רציתי לרדת תחנה אחת לאחר מדרשת שדה בוקר וצלצלתי בפעמון מיד כאשר הנהג יצא מהתחנה הזו. הנהג אבי דהאן המשיך ליסוע ועבר שלוש תחנות בדרך מדברית מבלי שעצר ולבסוף כיבה את שלט העצור. כשראיתי אותו עובר את התחנות חשבתי תחילה שהוא לא אמור היה לעצור בהן אך כאשר הוא כיבה את שלט העצור, הבנתי שמשהו אינו כשורה.

כששאלתי אותו מדוע לא עצר בתחנה שצלצלתי בה ומדוע כיבה את השלט ענה לי בחוצפה שאני אשם משום שלא קמתי לרדת, כלומר לא עמדתי באמצע הנסיעה במשך 10 דקות לאחר שצלצלתי.

אמרתי לו שכדי שהוא יעצור צריך ללחוץ על כפתור העצור כפי שעשיתי. בשום קו אוטובוס בארץ בכל 25 השנים שנסעתי בהן לא היה צריך לעמוד באמצע נסיעה של 80 קמ"ש בדרך בין עירונית רק כדי שהנהג יואיל לעצור. לזה הוא ענה לי שהייתי צריך לומר לו בראשית הנסיעה (40 דקות לפני) באיזו תחנה אני רוצה לרדת ואז הוא היה מסכים לעצור לי אחרי שלחצתי על כפתור העצור.

לא רציתי להתווכח עוד, כתבתי על נייר את שמו ואת מספר הנהג שלו והמשכתי ליסוע. נוסעת אחת שהייתה באוטובוס הסבירה לי ש"כולם חברים שם ומכירים זה את זה" ורמזה שאני צריך לשכוח מזה. אמרתי לה שלי זה לא משנה. אני לחצתי על כפתור העצור ורציתי לרדת בתחנה בה ביקשתי לרדת. הנהג הצטרף לויכוח והוא התלקח מחדש. אנו המשכנו להתווכח, בלי שהנהג המדובר, אבי דהאן, אפילו יסכים להתנצל בפניי, ולו למראית עין, על כך שהוא המשיך ליסוע למרות שהיה צריך לעצור ובגלל התנהגותו איבדתי את התחנה בה רציתי לרדת. הוא המשיך להתעקש שאני הייתי לא בסדר משום שלא נעמדתי באמצע הנסיעה או לא אמרתי לו לפני 40 דקות שאני רוצה שהוא יעצור בתחנה המאושרת.

לבסוף,היות והוא כנראה ידע שאני הולך להתלונן עליו, הוא נזכר פתאום לבקש לראות את הכרטיס שלי. הכרטיס הוא חלק מההוכחות שלי לתלונה והוא ידע את זה. פחדתי שהוא ינסה להיפטר ממנו או לקחת אותו (הרי כמו שהנוסעת אמרה לי: כולם חברים שם). אז שאלתי אותו מה הסיבה שהוא רוצה לראות את הכרטיס שלי. הוא אמר לי ואת זה אני מצטט במדוייק: ש"אין סיבה. הוא רק 'רוצה לראות אותו'. אמרתי לו שאשמח להראות לו את הכרטיס אם הוא רק יגיד לי סיבה, אך אם הוא חושב שאני נכנסתי בלי רשות אני מוכן להתלוות אליו לכל סמכות שהוא רוצה שהוא יתלונן עלי ואני אתלונן עליו ואתן להם להחליט. ברגע זה הוא עצר באמצע המדבר, אמר "יש תחנה ממול. אוטובוס יגיע בעוד חצי שעה. רד!". ירדתי. היה לי את כל המידע שהייתי צריך כדי להתלונן עליו.

את מחיר הכרטיס לא קיבלתי בחזרה. אבל חזרתי לבסוף לתחנה אותה חיפשתי. יש לי אגב את הכרטיס המעיד ששילמתי ברשותי ואני מוכן להציגו לכל דורש. אני מוצא את ההתנהגות של הנהג הזה כגסות ממעלה ראשונה ואינה תואמת סטנדרטים של עובד ציבור. אם מסיבה כלשהי הנהג אינו יכול להיענות לצלצול העצור, הוא לא היה צריך להפעיל אותו מלכתחילה. באופן הזה אנשים לא היו מקבלים את האשליה שהוא עובד. או לתלות שלט באוטובוס שיסביר זאת.

אני מבקש שמחיר הנסיעה יוחזר לי והנהג יטופל משמעתית.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי הכרטיס והתנצלות מהנהג פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
התנהגותו של הנהג, כפי שתוארה על ידי הנוסע, אינה עולה בקנה אחד עם ערכי השרות של חברת מטרופולין הנהג זומן מיידית לברור משמעתי שנערך על ידי מנהל סניף דרום. אנו מבטיחים שהמקרה יטופל בהתאם לנוהלי החברה ונעשה כל שביכולתנו למנוע הישנות מקרים מסוג זה. תגובה:
ברור משמעתי, טיפול בחריגה ועדכון הנוסע על אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה