פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת קו 380 לתל אביב בתחנת האוניברסיטה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מאז דצמבר האחרון אני נוהג לפקוד את קו 380 מידי שבוע בשעה ש15:00 לצורך נסיעה ללימודיי בתל אביב בתחנת האוניברסיטה .
ברוב הפעמים(מעל 12 ) שעמדתי בתחנה הקו כלל לא עוצר עקב כך שמגיע מלא עד אפס מקום. עקב כך אני נאלץ ליסוע לתחנה המרכזית בקו פנימי לצורך עליה לקו הבא 15:45 לאחר שהפסדתי עקב כך שהקו לא עצר חלק נכבד מילימודי , וכסטודנט שכל גרוש חשוב לו הוצאתי כסף רב על מוניות ואוטובוסים מתחנת האוניברסיטה לתחנה מרכזית, מה גם שהתקלה ממשיכה לקרות הלוא מדובר בתחנת עלייה רשמית ונוסעים רבים קובלים על היחס המחפיר על אי עצירת הקו בו .
אני דורש הסדרת פיתרון ליציאת קו כמובטח בלוחות הזמנים מהתחנה ובפיצוי כספי על לפחות 12 פעמים שהקו לא עצר והוצאתי קסף על מוניות לתחנה בציבורית!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והסדרת הנושא. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בפניית הלקוח לא צוינו התאריכים בהם האוטובוס לדבריו לא עצר בתחנה, מכאן שאין באפשרותנו כרגע לבדוק את פנייתו. אנו נפנה לנוסע ונדאג לקבלת פרטים נוספים בכדי שנוכל לבדוק את האירועים לעומק.
עם זאת, חשוב לציין כי על פי תקנות התעבורה אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה, ולכן ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהג להעלות נוסעים נוספים בתחנות הביניים. במקרים מהסוג הזה, חברת מטרופולין עושה את מירב המאמצים ומתגברת נסיעות במידת האפשר.
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח להמשך טיפול בפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה