פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנות-איחורים-חוסר מקומות באוטובוס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בכל יום אני נוסע בשעות הבוקר,0830 להרצליה פיתוח וחוזר בסביבות השעה 18
בכל יום, קיימת בעייה עם קו 90 המגיע להרצליה
הנהג מחליט שאין מקום באוטובוס ומשום כך אינו עוצר בתחנות
כאוס גדול שורר באוטובוס עד לרמת סיכון חיים
זוהי רק תחילתה של תלונתי שתעבור לגורמים גבוהים יותר
אני מצפה שחברה שקיבלה מכרז על קווי תחבורה ציבוריים, תדע איך להפעיל אותם ולשרת את הציבור שאותו נשלחה לשרת
במידה וקיים צורך,מחוייבת החברה להוסיף אוטובוסים בשעות העומס
אי הגעה לעבודה-בית סוג הנזק :
הוספת קוים בשעות העומס פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין יצחקי - מנהלת פנ שם ותפקיד:
על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה, ולכן ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים. חברת מטרופולין עושה את מירב המאמצים ומתגברת את קווי השירות בכדי לתת מענה הולם לכלל הנוסעים. אנו דואגים לבדיקות תפעול חוזרות ונשנות ומתגברים את קווי השירות במידת הצורך.
תגובה:
פנייתו של מר הכט הועברה לבדיקתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה.
הנסיעות המבוצעות בשעות אותן ציין הלקוח תבדקנה באופן יסודי ואנו נפעל בהקדם לטיפול בבעיה העולה מפנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה