פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של קו 28 ממיתר לבאר שבע נושא התלונה:
מרום עידוא שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מען דבעי

שלום רב
אני סטודנט להנדסה גר במיתר.

ברצוני לתאר לכם את השתלשלות הארועים שחוויתי מול מטרופולין ביממה האחרונה בעודי ממתין לקו 28 שהם מפעילים ממיתר לבאר שבע.
אתמול - ה29.6 - המתנתי בתחנה של יתיר/צקלג (תחנה מס' 13) לאוטובוס של שעה 16:57 ממיתר לבאר שבע. התייצבתי בתחנה ב16:50
והמתנתי... האוטובוס לא עבר, וב40 מעלות חיכיתי מעל חצי שעה עד שהאוטובוס של 17:20 עבר (באיחור קל של יותר מ10 ד') ועליתי עליו .
כתוצאה מכך לצערי איחרתי למבחן חשוב מאוד למרות שלקחתי סייג של זמנים ואף הקדמתי ב10 ד' כדי לא לפספס ובסופו של דבר לא רק שלא
זכיתי להגיע בזמן , הגעתי ספוג זיעה ועם כאב ראש מרוב כעס ומרמור.

היום ה30.6 - המתנתי באותה תחנה - יתיר/צקלג לאוטובוס האחרון - של שעה 20:57 ממיתר לבאר שבע. הפעם אף הקדמתי יותר וחיכיתי 20 ד' קודם
קרי - 20:40 בתחנה. גם הפעם, האוטובוס לא הגיע.. בעודי ממתין לבד בתחנה יצרתי קשר דרך המוקד שרות לקוחות
הנציגה לא ידעה להגיד לי האם האוטובוס מאחר או שמא הוא הקדים (ואם כן אז ייתכן שהוא הקדים ביותר מ 20 ד'??!) היא לא ידעה לתת לי פתרון לעובדה שאני תקוע במיתר כעת, בלי יכולת להגיע לבאר שבע לארוע חשוב.
בחרתי להמתין עוד 20 ד' מאז אותה שיחה עם הנציגה שכאמור לא יכלה לעזור לי או לארגן לי פתרון חלופי
לסיכום - אני עושה שימוש נרחב בשרות האוטובוסים שלמטרופולין ממיתר לב"ש. תמיד קורה שהקווים מקדימים ב10 ד' או מאחרים ומאתמול גיליתי שהם גם פשוט לא עוברים יותר בשעות המשוערות.מעולם לא התרעמתי על העובדה שהם מקדימים את הקווים שלהם ביותר מ-10 ד' בשעות הערב (מסיבות שרק הם כנראה מבינים)
נוצר מצב שאי אפשר לסמוך על השרותים שלכה יותר ואני נאלץ להתמודד עם טרמפים בשעות מאוחרות או מכרים על מנת להגיע ממקום למקום והכל בגלל שכנראה הם לא מסוגלים להפעיל את הקו כראוי.
במהלך היום עליי למצוא תחליפים מסוכנים ולא ראויים בטרמפים רק כדי שאני יגיע ללימודים או הביתה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על זמן אבוד ונזק אישי שנגרם פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
זמני ההגעה לתחנות הביניים המפורסמים במוקדי המידע של מטרופולין הינם זמנים משוערים. עובדה זו מצוינת בצמוד לזמנים המפורסמים באתר האינטרנט ובמוקד המידע של החברה. מכוון שמדובר בזמנים משוערים, יש לקחת בחשבון כי האוטובוס עשוי להקדים או לאחר קלות ביחס לזמן המשוער שניתן. מבדיקה שנערכה באמצעות מערכת איתור ובקרה נמצא, כי בתאריכים 29,30/6/10 הנסיעות בקו 28 בוצעו כמתוכנן ובזמן מתחנת המוצא בבאר שבע, והאוטובוסים הגיעו לתחנת הביניים במיתר (יתיר/ צקלג) מעט לפני הזמן המשוער. מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו לגבי ממצאי הבדיקה. מאחר והאוטובוסים הגיעו לפני הזמן המשוער שפורסם על ידנו, הובטח ללקוח שפנייתו תועבר לבדיקתו ולטיפולו של מנהל מערכות המידע, לבדיקה חוזרת של זמני ההגעה הממוצעים בקו 028.
כמו כן, הומלץ ללקוח על שימוש בשירות האון טיים אשר יסייע לו בתכנון זמן ההגעה לתחנה ויקצר עבורו את זמני ההמתנה לאוטובוס.
תגובה:
בדיקה חוזרת של זמני ההגעה הממוצעים בקו 028 על ידי מנהל מערכות המידע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה