פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יציאת קו 229< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בלילה שבין שבת לראשון, לא יצא כסדרו "קו הלילה" 229 שהיה אמור לצאת בשעה 3:30 בבוקר!
הגעתי לתחנה של קניון ארנה בהרצליה (רחוב שונית) בשעה 3:15 והמתנתי לשווא עד השעה 3:55, כשאז בלית ברירה, נאלצתי לחזור לביתי במונית.

יש בעיניי חשיבות רבה ליציאת קוי האוטובוס כסדרם, ובפרט, כשמדובר בשעת לילה מאוחרת, ובקו הזמין האחרון לאותו הלילה.

שמרתי את הקבלה של המונית, בסך 36.70 ש"ח, ואני מעוניינת בפיצוי על הנזק הכספי ועל עוגמת הנפש.


תודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי; בירור לעומק של הסוגייה והסקת מסקנות למען אי הישנות המקרה; פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין יצחקי – רכזת פני שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה נערכה בדיקה מעמיקה, ממנה עלה כי בעקבות טעות אנוש של הנהג האוטובוס לא הגיע לתחנה בה המתינה הלקוחה.
הפנייה הועברה לטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה ואנו נעשה כל שביכולתנו למנוע הישנות המקרה.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה.
הפנייה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה והמשך טיפול בפנייה על ידי סמנכ"ל התפעול.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה