פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה באתר החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באתר החברה מצוין ביחס לקו 367 (קו ב"ש-ת"א) כי קיימת תחנת איסוף בשכונת אושיות שברחובות. בפועל בעת שביקשתי לעשות שימוש בקו, התברר לי כי נהגי החברה לא מעלים נוסעים בתחנה זו, אלא מורידים בלבד, כך שנאלצתי לתור אחר פתרונות אחרים (יקרים יותר).
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
חברת מטרופולין פועלת מתוקף רישיונות קווי שירות של משרד התחבורה ובהתאם לתקנות התעבורה. במסגרת רישיון הקו נקבעת הפעילות בכל תחנה ותחנה - תחנת איסוף/ תחנת הורדה/ תחנת איסוף והורדה. התחנה באושיות בקו 367 לכיוון ראשון לציון הינה תחנת הורדה בלבד.
אי לכך הנהג אינו רשאי לאפשר לנוסעים לעלות בתחנה זו- נהגי מטרופולין פועלים בהתאם לרשיונות הקווים. חריגה מהמותר ע"פ רישיון הקו עלולה לגרום להפעלת סנקציות כלפי "מטרופולין".
באמצעות "חיפוש לפי מסלול" באתר שלנו ניתן לראות כי קו 367 אינו מעלה נוסעים באושיות לכיוון ראשל"צ- המידע שיתקבל הוא לוח הזמנים לקווים 351, 371 בלבד.
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה ומתן הסבר מפורט בנוגע לרישיון הקו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה