פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדה בתחנה הלא נכונה וכתוצאה מכך-בזבוז זמן מיותר וצער נושא התלונה:
פלד רועי שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בסמוך לרח' משה סנה,ת"א כתובת:
47 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום עליתי על קו 47 בערב ברח' קינג ג'ורג' בסמוך מאוד לרח' בן ציון,בתל אביב.השעה שזה קרה כתוב לי גם בכרטיס הנסיעה.והיא-17:47:55.בזמן שהנהג של האוטובוס שאליו עליתי באותו מקום הסיע אותי עד שהוא התקרב לתחנה שבה רציתי שיעצור לי, אבל הוא לא עצר.אני זוכר בבירור שלחצתי על הפעמון והוא נישמע מספיק חזק,הוא התעלם מזה ואף התעלם מהתמיהה שלי כשפניתי אליו כי רציתי שיעצור.הוא היה צריך לאחר הצילצול בפעמון לעצור לי בבני אפרים פינת רח' לאה גולדברג ומשם נסע לכיוון רעננה.הוא ענה לי ואמר לי"אין לי תחנה בבני אפרים "וכל מיני תשובות מתחמקות להרגשתי.הוא אמר לי והמשיך ליסוע עוד קילומטרים כשאני לידו ומבקש ממנו שיוריד אותי ואני גם מבקש ממנו איך אני אגיע עכשיו חזרה לבני אפרים אני רציתי להגיע הביתה והוא פנה ועצר לי בתחנה ליד רח' משה סנה ת"א.הרגשתי שהלכתי לאיבוד ושניגרם לי צער.הוא עצר לי סוף סוף אבל בתחנה שרחוקה מאוד מהתחנה בה הייתי אמור לרדת.משם הלכתי בערך 20 דקות ברגל בהסתמכות על הזיכרון ותוך הימור עד לאזור התחנה שבה רציתי לרדת מהאוטובוס. ובדרך פגשתי כמה תחנות של קו 47 שאם היה יורד בהם הייתי בהליכה מגיע הרבה יותר מהר בהליכה חזרה לכיוון בני אפרים בסמוך ללאה. עד שבסוף הגעתי ברגל עד קרוב לתחנת רח' בני אפרים פינת רח'לאה גולדברג,ומשם הליכה הביתה לאיזור תל ברוך צפון.ברצוני לציין את הדברים הבאים:כשהוא עצר לי השעה הייתה בערך 18:15 .בסמוך לרח' משה סנה,ת"א. ולתאר ואיך הוא היה ניראה(למיטב זיכרוני...):אדם מבוגר עם שיער אפור/אפרפר והוא הרכיב משקפיים. זה היה נהג אוטבוס של מטרופולין קו 47 לכיוון רעננה.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין יצחקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוח אותר הנהג שביצע את הנסיעה, הנהג זומן לבירור בו התנצל על שאירע בנסיעה המדוברת והבטיח שמקרה זה לא יישנה.
נציגת פניות הציבור, גנית, יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות הטיפול בפנייתו.
תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה