פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לצערי הנהגים רואים את הכללים חשובים יותר מלשרת את הלקוחות בכבוד .

ב-3.6 למשל נסעתי בקו 48 בשעה 20:30 ממרכז רמת השרון מספרו 6361370. אמרתי לנהג שאני צריכה לרדת בתחנה אחת לאחר הרכבת , בספורטק פעמיים ואמרתי אל תשכח. ב- 21:00 הגיע הנהג לתחנה אך לא עצר אני צילצלתי הייתי ביציאה. נהג טען שלא צילצלתי . והתנהג בצורה לא יפה כלפי . אני אמרתי לו שציליצלתי . הוא טען שלא ציליצלתי . אני אמרתי אמרתי לו איפה אני צריכה לרדת. הנהג אמר לא מעיין אותי מה אמרת כשעלית , את צריכה לצלצל.
הנהג עצר בפתאומיות ועפתי על השימשה. הנהג עצר ופתח את הדלת באבן גבירול.

אם משהוא לא יודע איכן לרדת גם יבוא בטענות שלא צילצל.

אני איחרתי בשעה לאן שהייתי צריכה להגיע. בנוסף 99% מהמקרים שאני מצלצלת לא נשמע צילצול.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין יצחקי – רכזת פני שם ותפקיד:
יצרתי קשר עם הלקוחה, עדכנתי אותה כי הנהג אותר, זומן לבירור ומסר כי אינו זוכר את האירוע (הפנייה הועברה אלינו כמעט חמישה חודשים לאחר האירוע). על פי תקנות התעבורה חל איסור להוריד נוסעים שלא בתחנות הקו המורשות. עם זאת, בנוגע ליחסו של הנהג – פנייתה הועברה לבירור וטיפול משמעתי. תגובה:
בירור מול הנהג וטיפול משמעתי בהתאם לממצאים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה