מעיין ביטון, רכזת פניו |
שם ותפקיד: |
רכזת פניות הציבור, יצרה קשר עם הלקוחה לקבלת פרטי האירוע במלואם ( כולל תאריך הנסיעה, מס' הקו, שעת העליה לאוטובוס ופרטים מלאים אודות התנהגות הנהג). לאחר מכן, הועברו הפרטים להנהלת החברה והנהג זומן לברור משמעתי. חשוב לציין, כי התנהגותו של הנהג, כפי שתוארה על ידי הלקוחה, אינה עולה בקנה אחד עם ערכי השרות של החברה.
הנהג יטופל משמעתית ובחומרה מתוך מטרה למנוע הישנות מקרים מסוג זה. |
תגובה: |
ברור משמעתי וטיפול בחריגה מנוהלי השרות של החברה. |
פתרון: |
|
|