פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג מקלל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי למכללה בב"ש עם נהג בשם יעקב ויצמן, במהלך הנסיעה דיברתי בטלפון עם בעלי בנושא מאוד חשוב, הנהג התחיל לצעוק ולקלל אותי באומרו "תנתקי כבר י'בהמה עשית לי חור בראש".
ביקשתי ממנו לשמור על פיו אך הוא המשיך לקלל ולא נרגע.
כאשר הגעתי כבר למכללה הייתי פגועה מאוד מהמילים שיצאו מפיו ולא הייתי מרוכזת כלל בלימודים.
כמו כן האוטובוס היה מלא באנשים והתביישתי מאוד לנוכח המצב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ענישה של הנהג "יעקב ויצמן" וכמו כן פיצוי כספי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור, יצרה קשר עם הלקוחה לקבלת פרטי האירוע במלואם ( כולל תאריך הנסיעה, מס' הקו, שעת העליה לאוטובוס ופרטים מלאים אודות התנהגות הנהג). לאחר מכן, הועברו הפרטים להנהלת החברה והנהג זומן לברור משמעתי. חשוב לציין, כי התנהגותו של הנהג, כפי שתוארה על ידי הלקוחה, אינה עולה בקנה אחד עם ערכי השרות של החברה.
הנהג יטופל משמעתית ובחומרה מתוך מטרה למנוע הישנות מקרים מסוג זה.
תגובה:
ברור משמעתי וטיפול בחריגה מנוהלי השרות של החברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה