פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של אוטובוס נושא התלונה:
אלמוג שירז שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.,

1. מדי יום א' אני נוסעת מכפר סבא למרכז תל-אביב , לקורס בו אני לומדת, במטרופולין מספר 149 היוצא מאיזור התעשיה של כפר סבא בשעה 11:25

2. ביום ראשון 12.12.10 המתננתי בתחנה מאוחרת יותר שבדרך, כבר מהשעה 11:15 (10 דק' לפני שהוא אמור לצאת מתחנת המוצא שלו), אך האוטובוס לא הגיע ובסופה ובקור העז המתנתי כ-40 דקות עד שהגיע האוטובוס הבא אחריו.

3. מעבר לסבל הרב של המתנה בקור העז, ברוח ובגשם הגעתי באיחור של יותר מ 1/2 שעה לקורס שבסיומו אני אמורה לקבל תעודה של משרד העבודה. המנחה הודיעה לי שהפסדתי את רובו של החומר שהועבר בשיעור ויהיה עלי לקחת שיעור השלמה בעלות של 180 ש"ח ולא - תמנע ממני קבלת התעודה בסיום הקורס, שעלותו גבוהה מאוד.

4. כפי שידוע לכם, האוטובוס הספציפי לא הגיע כלל והגיע רק זה שיוצא אחריו ב11:55, והנהג גם אישר זאת. הנוסעים שעלו עליו בתחנות הבאות ובתחנת המוצא זעמו גם הם מאוד.

5. הנני דורשת לפצותני בעלות השיעור וכן על הסבל הרב שנגרם לי בהמתנה הארוכה בסופה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על נזק כספי שנגרם ועל עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
יצרתי קשר טלפוני עם הלקוחה, עידכנתי אותה כי מבדיקה של מחלקת התפעול נמצא כי אכן היו דיווחים על עיכובים ועומסי תנועה כבדים שנגרמו כתוצאה ממזג האוויר הסוער ומנפילה של עמוד בצומת הכפר הירוק באותו היום.
חברת מטרופולין עושה את מירב המאמצים על מנת לעמוד בלוחות הזמנים, אך לצערינו ישנם גורמים שאינם בשליטתנו כגון מזג האוויר אשר גרם ביום זה לשיבושים קשים בתנועה בכל רחבי הארץ.
תגובה:
שיחת הסברה מול הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה