|
|
|
|
|
|
זלזול בתלונה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הצגתי תלונה ויצרו איתי קשר ממטרופולין ואמרו שיהיה "ברור" עם נהג אשר התנהג לא כמו שצריך, וכמו כן יחזרו אליי עם פיתרון אולם.
עד כו לא חזרו אליי ולא סיפרו לי מה עלה בגורל הנהג וכמו כן לא קיבלתי פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
אינני תאבנית בצע, אך צדק צריך להעשות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
מעיין ביטון, רכזת פניו |
שם ותפקיד: |
כפי שכבר נמסר ללקוחה ופורסם באתר תלונה לפני כחודש, זומן הנהג לברור אצל סמנכ"ל התפעול בחברה וטופל משמעתית על החריגה מנוהלי השרות של החברה. |
תגובה: |
יצירת קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה. |
פתרון: |
|
|
|