פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול והשארת נוסעים בתחנה נושא התלונה:
‏שבת ‏08 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עבור מנהלת פניות הציבור בחברת מטרופולין
שלום רב,
במוצ"ש 8.01.2011 עמדתי בצומת כנות ממתין לקו 369 לתל אביב .
בשעה 19:45 המתנתי בתחנה אני ועוד 6 נוסעים לקו האוטובוס של השעה 20:00 ,כשהאוטובוס
הגיע הוא פשוט חלף על פנינו מבלי לעצור .דרך החלונות היה ניתן לראות כי ישנם נוסעים בעמידה כשחלקו האחורי היה עוד פנוי ,בלית ברירה נאלצנו לחכות בקור המקפיא של אותו ערב לקו הבא שהיה אמור להגיע לאחר כחצי שעה .בשעה 20:35 הגיע האוטובוס המיוחל שעצר בתחנה ,אבל לא למטרת העלאת הנוסעים אלא להורדה של נוסעים .
כמובן שגם קו זה היה מלא ,ומצאנו את עצמנו נעמדים מול הדלת כשהנהג לא מראה שום סימנים של כוונה לתת לנו לעלות וזאת לאחר שלדברי האנשים בתחנה זהו הקו השלישי שלא עצר בטווח של מעל שעה וחצי !!!
מתוך יאוש נאלצתי לדפוק על הדלת על מנת שייפתח אותה וייתן לנו לעלות ,זו נפתחה בשל הנוסעים שהיו צריכים לרדת ונאלצו לעשות זאת מקדימה בשל הצפיפות .
כשפניתי לנהג ואמרתי כי זו חוצפה שזה האוטובוס השלישי שעובר בתחנה ולא עוצר לקחת נוסעים ,וכי יש מקום
מאחור ,ואם מי שעומד יואיל בטובו להדחק פנימה נוכל לעלות. אחת הנוסעות שירדה אמרה לי "ככה זה כבר מקרית מלאכי .." הוא פשוט שתק ולא אמר מילה .
יש לציין שלאחר התעקשותי עלינו לאוטובוס כשלכולנו נמצא מקום בעמידה ,איך יתכן שקו זה שהוא היחיד שעוצר בתחנה זו ומגיע לת"א כל נהג בקלות דעת חושב להשאיר את הנוסעים שאין להם אלטרנטיבה אחרת בקור המקפיא ? למה לא מוציאים קווים נוספים כשידוע שקו זה מלא עד אפס מקום? מדוע הנהג ואלו שלפניו לא השכילו לדרוש מהנוסעים לשים את התיקים בתא המטען ובכך להבטיח מקום לנוסעים נוספים ?
מה זו הגישה של להשאיר נוסעים בתחנה בצפייה שיהיה להם מקום באוטובוס אחר,כשכל הנהגים שחלפו
חושבים ככה ויוצא שהנוסעים פשוט נשארים בתחנה במשך כמעט שעתיים ??
אשמח לדעת כי הדבר נבדק והוסקו המסקנות הראויות כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שימוע לאותם נהגים ותגבור אוטובוסים בשעות אלו פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות הפנייה בוצעה בדיקה ממנה עלה, כי במוצ"ש 8.1.11, היום בו המתין הלקוח לקו 369 בצומת גדרה/כנות, לא פעלו הרכבות במסלול ב"ש- ת"א ונגרמו עומסים בכל קווי השירות שלנו במסלול זה. יש להדגיש, כי עשינו את מירב המאמצים ותגברנו את קווי השירות במהלך הימים בהן הושבתה תנועת הרכבות, והשתדלנו לתת מענה לכלל הנוסעים- כולל אלו שהוסטו מהרכבת. עוד עלה מהבדיקה, כי שני הנהגים דיווחו שהאוטובוס מלא ושאין באפשרותם להעלות נוסעים נוספים. על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה. אי לכך ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים, וזאת בשל מגבלת החוק ותקנות התעבורה.
חשוב לציין, כי נודע לנו שבעתיד הקרוב תשונה התקנה האוסרת להעלות מעל 10 נוסעים בעמידה, ויתאפשר לחברות התחבורה הציבורית להסיע עד 20 נוסעים בעמידה.
שינוי זה יצמצם מהותית את הבעיה המתוארת בפנייה, איתה מתמודדות כלל חברות התחבורה.
במקרים בהם האוטובוסים לא עוצרים מחמת כמות הנוסעים, מעדכן הנהג מיידית את הסדרנים ואת מנהל התפעול בחברה. בעלי תפקידים אלה עושים את מירב המאמצים למצוא פיתרון לנוסעים הממתינים בתחנה, בין אם ע"י פתרון נקודתי, ובין אם ע"י התאמת מפת התנועה, תדירות הקווים, ולוחות הזמנים, פעולות המחייבות בחינה בדיקה ולעיתים אף הצטיידות בכלי רכב נוספים.
אנו מייחסים חשיבות רבה לכל פנייה ועושים כל שביכולתנו לשפר תמידית את השרות, וכך נעשה גם לגבי פנייתו של מר עמר שהועברה לבדיקתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה.
תגובה:
מנהלת פניות הציבור, יצרה קשר עם הלקוח והפנייה טופלה לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה