|
|
|
|
|
|
איי עמידה בזמנים בקו 029 מרעננה לכפר סבא |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז שרונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
האוטובוס מגיע באיחור של שעה והוא מגיע ביחד עם עוד 4 אוטובוסים של קו 029 כתוצאה מהאיחור איחרתי בחצי שעה לפגישה עם לקוח אני דורש לפצות אותי כספית על עוגמת הנפש שנגרמה לי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הנצלות מתאם נציגי החברה ופתרון הבעיה באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
לילך פנחסוב-רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
בעקבות פניית הלקוח, בוצעה בדיקה מקיפה של מחלקת התפעול בחברה.מהבדיקה עלה כי ביום ה' ה-13.1 בשעה שבה המתין הלקוח לקו 29 בתחנה שבמרכז אלרם ברעננה עברו 3 אוטובוסים בזמנים שונים ובהפרשים שבין 5 דק' לחצי שעה וכמו כן האוטובוסים יצאו בזמן מתחנת המוצא שבמרינה בהרצלייה. עוד אציין כי בהמשך לפנייה שוחחתי טלפונית עם מר ויסמן וטיפלתי בעניינו לשביעות רצונו. |
תגובה: |
בוצעה שיחת הסברה מול הלקוח ויבוצע מעקב של מחלקת התפעול בנוגע לקו 29. |
פתרון: |
|
|
|