פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעריפי נסיעה לא נכונים נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום 17.01.11 עליתי על קו 149 במסוף האוטובוסים ברעננה ונסעתי לאוניברסיטה בתל אביב (ירדתי בנמיר צומת אינשטין) וזה פשוט נמאס הנהגים לא יודעים את התעריף אני לא פעם ראשונה נוסע לאוניברסיטה לכן אני די יודע מה המחיר הנהג התעקש שכולם טועים (הנהגים האחרים) והתעריף ממסוף רעננה לנמיר צומת אינשטין הוא 13.5 כאשר הוא 9.8 אני לא היחידי ששילם זאת הרבה שילמו סכום זה וזה גם לא הפעם הראשונה די הבלגתי כי אני נוסע בדרך כלל ב575(יותר נוח יחס טוב ושירות מהיר) במקביל ליחס שלו כאילו אני משקר מול כולם בבקשה תבהירו לנהגים לא "לגנוב" מספורו של הנהג 2599393563 משלי דוד מ.אוטובוס 63-660-70
כספי סוג הנזק :
החזר כספי כנדרש פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוח, אותר הנהג שביצע את הנסיעה והונחה בשנית לגבי קוד מחיר הנסיעה שעליו לגבות בקטע נסיעה שבין התחנה במסוף רעננה לתחנה שבנמיר /איינשטיין.
עוד אציין כי בהמשך לפנייה שוחחתי טלפונית עם מר זרצר וטיפלתי בעניינו לשביעות רצונו.
תגובה:
בירור מול הנהג והנחייתו בשנית לגבי קוד מחיר הנסיעה והחזר כספי ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה