|
|
|
|
|
|
תעריפי נסיעה לא נכונים |
נושא התלונה: |
יום שני 17 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום 17.01.11 עליתי על קו 149 במסוף האוטובוסים ברעננה ונסעתי לאוניברסיטה בתל אביב (ירדתי בנמיר צומת אינשטין) וזה פשוט נמאס הנהגים לא יודעים את התעריף אני לא פעם ראשונה נוסע לאוניברסיטה לכן אני די יודע מה המחיר הנהג התעקש שכולם טועים (הנהגים האחרים) והתעריף ממסוף רעננה לנמיר צומת אינשטין הוא 13.5 כאשר הוא 9.8 אני לא היחידי ששילם זאת הרבה שילמו סכום זה וזה גם לא הפעם הראשונה די הבלגתי כי אני נוסע בדרך כלל ב575(יותר נוח יחס טוב ושירות מהיר) במקביל ליחס שלו כאילו אני משקר מול כולם בבקשה תבהירו לנהגים לא "לגנוב" מספורו של הנהג 2599393563 משלי דוד מ.אוטובוס 63-660-70
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי כנדרש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
לילך פנחסוב-רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
בעקבות פניית הלקוח, אותר הנהג שביצע את הנסיעה והונחה בשנית לגבי קוד מחיר הנסיעה שעליו לגבות בקטע נסיעה שבין התחנה במסוף רעננה לתחנה שבנמיר /איינשטיין.
עוד אציין כי בהמשך לפנייה שוחחתי טלפונית עם מר זרצר וטיפלתי בעניינו לשביעות רצונו.
|
תגובה: |
בירור מול הנהג והנחייתו בשנית לגבי קוד מחיר הנסיעה והחזר כספי ללקוח. |
פתרון: |
|
|
|