פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 147 - איחורים בלתי נסבלים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני השבוע (31.1.11) המתנתי לקו 147 בתחנת סוקולוב סנטר ברמת-השרון מהשעה 7:28, והאוטובוס הגיע רק בשעה 7:55, למרות שלכאורה אמורים לעבור בפרק זמן הזה שני אוטובוסים.

היום, יום רביעי (2.2.11), המתנתי באותה תחנה לאותו קו מהשעה 7:39 עד 8:21, למעלה מ-40 דקות (!!!) עד שהאוטובוס הגיע.

משיחות עם אנשים בתחנה התברר לי שזהו המצב התמידי עם הקו הזה, בכל יום שעת ההגעה היא אקראית לחלוטין (אפילו האיחורים לא עקביים), והמצב המתואר הוא שפשוט אי אפשר לסמוך על הקו הזה, ואנשים שלא מסוגלים יותר לאחר לעבודה פשוט נאלצים לקחת את אחד מהקווים 47/48 וללכת רבע שעה ברגל למרכז העיר.

**** יש לפעול בנושא בדחיפות *** - להגדיל את תדירות הקו, ולוודא שכל האוטובוסים יוצאים מתחנות המוצא בזמן (אני בטוח שלעיתים "מדלגים" על יציאות - אחרת איך ייתכן איחור של 40 דקות, כאשר תדירות היציאה היא בין 15 ל-25 דקות??).

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין יצחקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוח, בוצעה בדיקה מקיפה על ידי מחלקת התפעול בחברה. מהבדיקה עלה כי בתאריך 31.1.11 ובתאריך 2.2.11 בימים בהם המתין הלקוח לקו 147 בתחנה סוקולוב סנטר ברמת השרון,
נסיעות הקו יצאו בזמן מתחנת המוצא ובהתאם ללוח הזמנים של הקו. חשוב לציין כי זמני ההגעה לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים המושפעים מגורמים שונים כגון: עומסי תנועה, מזג אויר וכדומה.
אנו ניצור קשר עם הלקוח להמשך הטיפול בפנייתו ולהסבר אודות שעות היציאה של הקו מתחנת המוצא ומועד הגעתו המשוער לתחנה בה המתין.
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח להמשך טיפול בפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה