פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג שגבה יותר כסף מן הנדרש+ התנהגות לא נאותה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי עינת וביום חמישי האחרון נסעה אחיינתי בת ה-10 באוטובוס "מטרופולין" יחד עם חברתה. לטענתה שילמה תחילה ברב קו 6 ש"ח לערך וחברתה 8 ש"ח לערך כאשר נסעו לאותו המקום. כאשר ראו זו שאלו לפשר העניין את הנהג ואלו זה חטף את הכרטיס של הילדה וחייב אותה 8 ש"ח נוספים ל 6 ש"ח ששילמה קודם.
הבנות נבהלו וביקשו לרדת בתחנה הבאה, אולם הוא סירב להורידן.
ראשית, אבקש להחזיר את כספן. שנית אבקש מן המנהל/ת לחזור אליי לטלפון 052-4636838.
בברכה,
עינת
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
מיד עם קבלת התלונה יצרתי קשר עם הלקוחה לקבלת פרטי הנסיעה על מנת לאתר את הנהג ולטפל במקרה. בידי הלקוחה אין די פרטים לאיתור הנהג.נמסר מספר טלפון במשרדי על מנת שתיצור קשר במידה ותמצא את קבלת הנסיעה להמשך טיפול. תגובה:
רכזת פניות ציבור יצרה קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה